ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3968.

چهارشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۳۶ ب.ظ

دوست دارم نویسنده باشم.

:)



+فراتر از نویسنده ی وبلاگ!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۳
لوسی می

نظرات  (۴)

۰۴ خرداد ۹۶ ، ۰۷:۴۷ دچـــــ ــــــار
چرا نویسنده بشید وقتی با دو خط پیام رو منتقل می کنید!؟ :)
پاسخ:
دقیقا به همین علت!
۰۴ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۴۰ بانوی مومن
منم همینطور...
یکی از آرزوهای همیشگیم:|
پاسخ:
خوش اومدین.
ان شالله بهش میرسی دوست عزیز :)
۰۴ خرداد ۹۶ ، ۱۹:۵۸ بانوی مومن
ممنونم لوسی می عزیز:)
ان شاالله هم من،هم شما:)
پاسخ:
قربون شما.
۰۵ خرداد ۹۶ ، ۰۱:۲۹ مامان محمدمهدی
یه دوره ای داشتی جدی پیگیری میکردی اینطور که یادمه درسته؟
چی شد پس؟
پاسخ:
نه جدی که پیگیر نشدم، یه بار یه سردبیر ایمیلشو داد گفت اگر متنی داشتی بفرست.
اما خب من اصلا وقت روش نذاشتم اون زمان یادم نیست دانشجو بودم یا باردار بودم چی بود که نمیتونستم بشینم به نویسندگی فکر کنم.
اما خب همچنان تو ذهنم لااقل پیگیرم! راستشو بخوای با چندتا کتابی که اخیرا خوندم فهمیدم که من هم ایده هایی برای کتاب نوشتن دارم و نباید برای شروع کردن به نوشتن و پیدا کردن ایده اینقدر سخت بگیرم! کتابهای مزخرف زیادن یکیش هم مال من!خخخخخ! :)))
اما میدونم اگر کتاب رو شروع کنم چند سالی طول میکشه و نمیدونم تا اون موقع آیا هنوز هم برام جذاب هست اون ایده یا نه! :|
گاهی فکر میکنم نوشتن یه ستون تو یه روزنامه هم میتونه جذاب باشه.
هرچند که به نظرم اسم این نویسندگی نیست!