ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3973.

پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۴۲ ب.ظ

مستر میگه هفته ی بعد باید برم ماموریت.

پسرک میگه بابا من وقتی بزرگ بشم اندازه ی شما بشم نمیرم ماموریت.

مستر: خب نرو پسرم. چرا؟!

پسرک: برای اینکه دوست ندارم مامانو تنها بذارم.

:)



چند دقیقه بعد:

پسرک: مامان کاش ما یه دختر هم میداشتیم.

من: آرههه بعد شما خواهر میداشتی. خواهر دوست داری؟

پسرک: آره اگر خواهرمیداشتیم شما دیگه تنها نبودی :)


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۴
لوسی می

نظرات  (۷)

عزیزم
خدا حفظش کنه😍
پاسخ:
سلامت باشی.
امروز احساس کردم کمبود محبت این روزهام قدری جبران شد. :دی
ماشاالله بهش
ولی خیلی ناراحت کنندست یاداوری این موضوع ..که یک مادر بدون داشتن فرزند دختر تنها خواهو بود. ..نمیخوام باور کنم ولی حقیقته گویا....
شماهم شنیدی؟غیراز پسرک؟!:(
پاسخ:
آره شنیدم.
البته فکر میکنم بیشتر به خاطر فرهنگ ما باشه که پسرها ترجیح میدن برای درگیر نشدن مادر و همسرشون کمتر پاپیِ خانواده ی سابقشون بشن.
یعنی انقدر حساسیت ایجاد شده در روابط مادرشوهر و عروس که خب همه ترجیح میدن همون دوری و  دوستی رو برگزینند!
وگرنه من خیلی دیدم پسرهایی که هرگز مادرانشون رو تنها نذاشتن و مادرها هم با اینکه مثلا سه تا دختر داشتن بازم رو کمک پسرشون حساب میکردن.
اما خب طبیعیه که دخترها هم صحبت ترند دیگه. حداقلش اینه! و همین حداقل،مزیت بزرگی برای دختر داشتن به حساب میاد! :)
و اینکه یکی از اقواممون هم همینطوره چهار تا پسر داره ماشالله. و الان که پسرهاش یکی یکی دارن داماد میشن همیشه میگه برام دعا کنین لااقل یکی از عروسهام جای دختر نداشته مو پر کنه! :|
و من همیشه بهش میگم هیچوقت پیشاپیش این حساب رو روی عروس باز نکن که کاری کنی که شما رو مادرش بدونه یا مثل دخترت بشه! اگر شد که فبها المراد اما به این قصد با عروس وارد رابطه نشو و سعی کن خودت باشی چون بی فایده ست و جز آزار خودت و او و پسرت فایده ای نداره.
البته یکی دیگه از اقواممون هم چهار دختر داره و اونم همینطوره! یعنی حس میکنه که کسی نیست که بشه عصای دستش و رو داماد هم که نمیشه حساب کرد و ازش انتظاری داشت، و هیچکس پسر آدم نمیشه و دعا کنین دامادی بهتر از پسر گیرمون بیاد و از این صحبتها!
در نتیجه در هر دو طیف هست.
و فکر میکنم وقتی تعداد بچه های همجنس میره بالا و اون یکی جنس وجود نداره اینطوری میشن ملت.
همین که مثلا چهار  تا بچه داشته باشی هیچکدوم دختر نشن! خب آدم به دلش می مونه دیگه! فک کن! چهار تا بچه همه یه جنس!
و یه چیزدیگه هم بگم راستش من خیلی می ترسم که اگر دختری داشته باشم به خاطر همین برونگرایی هام و همین که دنبال هم صحبتم و این حرفها او رو بکنم سنگ صبورم! از این می ترسم و نمیخوام هیچوقت چنین چیزی اتفاق بیفته.
در هر حال از خدا میخوام چیزی که صلاح ماست رو برامون رقم بزنه و امیدوارم که اگر بهم پسر داده توانایی تربیتش رو هم بده و کمک کنه و اگر دختر میده هم همینطور بهم  جنبه شو هم بده که اونو رفیق تنهاییهام نکنم! بهترین مصلحتهاشو میخوام. بهترینِ بهترین مصلحت ها.

+چه دل پری داشتم! خخخخخ!
۰۵ خرداد ۹۶ ، ۰۱:۲۶ مامان محمدمهدی
ای جانم
چه پسر دلسوز و عاطفی ای:)
پاسخ:
:)
آره خیلی:)
اخی عزیزم  چه با محبت کاش همیشه محبتا مثه بچگی  ساده وپاک بود!!!
پاسخ:
آره واقعا، ساده، پاک و بی توقع.:)
موندم تو چجور رفتار کردی که پی به تنهاییت برده؟ ذکر کردی یه جوری حتما
حتما!
پاسخ:
منم خیلی بهش فکر کردم.
اما فکر میکنم به خاطر حس خودشه!
گفتم که دفعه ی قبل هر شب سه چهار ساعت در فراق باباش گریه کرد!
الانم تا باباش میگه میرم ماموریت بیشتر غصه ی خودشو میخوره.
اما از اینکه منم تو حسش شریک کرد واقعا ازش ممنونم.
شایدم جایی گفته باشم.
اخی عزیییییییییییزم چقدر این پسر مهربونه (((: 
چقدر لذت بخشه که بچه ها اینقدر به مامانشون محبت دارن... دلم اب شد
پاسخ:
:)
آره ولی این پسرک ما هر سال دو سه جمله بیشتر اینطوری نمیگه ها! :))
کلا این روزها با من کل کل زیاد داره.
۰۶ خرداد ۹۶ ، ۰۹:۱۶ دچـــــ ــــــار
منم توی سن 19سالگی همچین حرفی به بابام زدم !
خخخخ :) مملکته؟
پاسخ:
:)