ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3974.

پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۲۲ ب.ظ

هرچقدر برای پایان نامه وقت میذارم،

انگار که اصلا و ابدا پیش نمیرم!

هی مقاله ی جدید،

هی مطالعه ی جدید،

هی سرچ جدید!

نتیجه ش:

هیچیِ هیچیِ هیچی!



+یعنی کاملا قحطیِ موضوع بوده انگار!

دیوانه منم من! که روم سایت به سایت!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۴
لوسی می

نظرات  (۴)

۰۴ خرداد ۹۶ ، ۲۱:۲۵ شبنم بیقرار
:)
موضوعش در مورد چی هست؟ کلی بگید...کنجکاو شدم.
پاسخ:
:)
متناسب با رشته مه دیگه.
متاسفم که نمیتونم بیشتر از این بگم.
ینی نمیدونم چطوری بگم که هم گفته باشم و هم نگفته باشم!
۰۵ خرداد ۹۶ ، ۰۱:۲۶ مامان محمدمهدی
چاره ش یه ندر نماز امام باقر علیه السلامه
من واسه پایان نامه هر دو دوره این نذرو کردم بعد جوری جلو رفت که اصلا خودم هم بهتزده شدم
حتما این کارو کن 
پاسخ:
عجب! چه جالب.
اتفاقا من همیشه در توسلات به امام باقر_علیه السلام افزایش روزی علمی رو به ذهن میارم.
اما خب به این مدلش فکر نکرده بودم ممنونم واقعا :)
لوسی دوباره رفتی تو اون فاز محافظه کار!
پاسخ:
اکثراً تو همین فازم!
:دی
هر چیزی رو که یه مدت رها کنی، برای برگشت باید بیشتر زمان بذاری!
نگران نباش و باز بگرد ^__^
پاسخ:
این که هست، اما دلیل اینکه پایان نامه ی من قبل از بارداری تموم نشد همین سرچهای بی نتیجه بود!
اصلا کسی باورش نمیشه که من در تمام طول یک ترم داشتم دنبال چنین چیزی میگشتم و چون نشد، درخواست سنوات دادم و بعد هم که مرخصی.