ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3982.

سه شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۴۰ ب.ظ

برای یه جا ایمیل درخواست کار فرستاده بودم،

جواب اومده:

در صورت نیاز با همین ایمیل با شما تماس میگیریم.

احساس میکنم یک "نه" ی ضمنی ای پشت این جمله س!

:|



+افسرده شدم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۹
لوسی می

نظرات  (۷)

۰۹ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۴۲ دچـــــ ــــــار
واقعا میرسید برید سر کار با این همه مشغولیت زندگی + کنکور دکتری :)))!
پاسخ:
کار خونگی بود.
اتفاقا اصلا روش اصرار نداشتم و فقط یک بار ایمیل ارسال کردم.
طول کشید تا جواب دادن و من هی خواستم دوباره بفرستم اما بعد گفتم اگر هم نشد نشد دیگه!
به  خاطر همین مسائلی که شما گفتید.
لوسی رفتارشون تاثیرشو گذاشت دیگه از همه چی ناامید شدی
پاسخ:
:))
شاید!
۰۹ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۵۴ شبنم بیقرار
احساست درسته! ههههههه
پاسخ:
:)))
میخواستم یه کار آماده کنم گفتم خدا رو چه دیدی شاید واقعا تماسی گرفتن!
اما همون ته مونده ی امیدم هم بر باد رفت! :))

اوضاع همینه دیگه... باز تو دو تا میوه زندگی داری که دلت خوش باشه...
من که کلا حس میکنم زندگیم فنا شده! :))
پاسخ:
باباااااا!!! شما که اساسی افتادی رو دور هنر!
هیچوقت چنین فکری نکن!
راه اساسی بازه برای شما و افقهای روشنی پیش روی شماست :)
من مطمئنم. :)
۰۹ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۰۰ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
نباش، فرصت ها تموم نشدند هنوز!
پاسخ:
آرههه میدونم. ممنونم.
ان شالله.
اینم شغل تخصصی نبود! تیری بود در تاریکی!ههه!
۰۹ خرداد ۹۶ ، ۲۲:۲۰ مامان محمدمهدی
لوسی می کار زن بیرون از خونه خره

پاسخ:
تو خونه بود کارش.
البته این برای بقیه اینطوره! برای شما که نه! خخخخ!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اشکال نداره
من یه سری به اصرار مامان **** **** ***** نامه نوشتم که با این مدارک بی کارم، ****** *** **** ** ********* * **.
بعدم جواب اومد که با این مدارک و سوابق عالی شما، ما کاری نداریم:دی
هنوز نامه اش رو نگه داشتم :دی

*** ** ***** **** ***** ** *** ****
پاسخ:
نه بابا! دم خودت و مامانت گرم :)
حالا چه سالی بود؟!
وقتی خودت کار پیدا کردی باید دوباره نامه می نوشتی :)))