ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3986.

پنجشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۴۷ ب.ظ

برای خدا افطاری بدیم.

نه برای بده بستونهای مرسوم!



+حتماً حتماً مهمانی های افطارتون رو نذر ائمه کنید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۱
لوسی می

نظرات  (۶)

۱۱ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۱۴ شبنم بیقرار
خدا؟ چیزی از خدا توی مناسباتمون مونده؟! :(
پاسخ:
بله که مونده! نگو اینطوری! ماه رمضون همه ش پر از خداست :)
ما که بیشتر افطاری ها رو واسه چشم وهم چشمی دیدیم اکثر آشناها همینطورن حالا که دیگه به خاطر اینستا هم کاری نیست که نکنن
پاسخ:
بله اکثرا اینطوریه متاسفانه!
کاش افطاری دادن تو ماه‌رمضونای گرم کنسل میشد!!!! :/
نمیشه آدم با خیال راحت از ۷ به بعد پخش زمین بشه!!!! و بعد اذون مث بیماران استسقایی آب و چایی بخوره خب!!! :/ و بعد باز درک نمیکنن که من افطار برنج نمیخورم و همون آب و چایی ظرفیت معده‌مو پر میکنه!!!!
وای وای من خیلی با مهمونیای ماه رمضونای گرم مشکل دارم :(
پاسخ:
:))
خب این حرف که خیلی درسته ولی راستش برای من سرد و گرم نداره همیشه همینطورم :))
بعد اینکه وقتی قرار باشه افطاری درست کنی، از اینکه کسی مسئولیتشو به عهده بگیره و دعوتت کنه کلی خرسند میشی!
ولی من خودم از رستوران رفتن بیشتر استقبال میکنم به خاطر همین پخش زمین شدنهای بعدش که برمیگردی خونه دیگه! :دی
۱۲ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۵۱ شبنم بیقرار
منظورم همه چیز نیست که! فقط ارتباطاتمونو میگم. اگر قرار باشه خدا محور رفتار کنیم با هم ربطی به زمان و مکان خاصی نداره. ماها خیلی کم خدا محور رفتار میکنیم...
پاسخ:
بله کاملا موافقم من فقط خواستم روحیه بدم! :دی
۱۳ خرداد ۹۶ ، ۰۰:۳۴ مامان محمدمهدی
بده بستون تو ماه رمضون؟
فکر نکنم کسی اینطوری باشه ها؟! یعنی بخاطر این موضوع خودشو با دهن روزه به افطاری دادن مجبور کنه:)))

پاسخ:
:))
کم نیستن!
اتفاقا میتونم بگم نود درصد مهمونی ها اینطوریه. دعوتت میکنن چون قبلا دعوتشون کردی!
یا منتظرن دعوتشون کنی چون قبلا دعوتت کردن.
۱۷ خرداد ۹۶ ، ۱۹:۵۷ پریسآتیس (:
من هر غذایی که درست می‌کنم رو به عنوان نذری درست می‌کنم 
پاسخ:
اینو خیلی شنیدم ولی اصلا نمیتونم باهاش ارتباط برقرار کنم.
متاسفانه البته.
قبول باشه ان شالله.