ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3993.

سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۲۸ ب.ظ

لذت مادری یعنی

این روزها؛

وقتی گل پسر میگه "ماما"ن""!



+قبلا میگفت ماما!

الان شده مامانننننننننن!

خیلی خیلی خیلی جیگرگون می باشد.

روزی همه تون ان شالله.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۶
لوسی می

نظرات  (۷)

۱۶ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۳۵ دچـــــ ــــــار
این کلمه رو تاحالا نشنیده بودم ولی خیلی بجا بود :))
پاسخ:
مامان رو؟! :|
الهیییییی نااازیییییییی.... 
دندونام درد گرفت... خخخخخ
پاسخ:
مرسی عزیزم. :))
۱۶ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۲۰ شبنم بیقرار
برای من مادری کردن فقط یه لذت نیست. یه ارمانه. یه جور ارزو... بیشتر از لذته. برای همین اون زمانی که نمیتونستم بچه دار بشم به هر دری میزدم برام ارامش و رضایت نداشت. خیلی اذیت شدم.

الان کاملا میفهمم که چی میگید! حتی دلم برای گریه های بچه م هم تنگ شده. برای نوزادی که گریه میکنه شب نمیذاره بخوابی!:)
پاسخ:
فکر نمیکنم کسی باشه که مادری کردن براش فقط لذت باشه.
یعنی نمیشه که باشه.
فکر میکنم برای همه ی ما خانمها مادری کردن دوره ای از تکاملمونه. یعنی حتی بی رغبت ترین آدمها نسبت به مادر شدن هم احساس عدم تکامل رو دارند وقتی که مادری رو به تعویق میندازن. حالا هرکس با یه دید خاصی به این تکامل نگاه میکنه، تکامل فیزیکی،روحی، نسلی یا هرچی!
ان شالله به زودی پیش میاد براتون :)
۱۶ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۰۶ دچـــــ ــــــار
نه
عززززییزم
لابد پسرک هم میگه ماماننننننن
:))
پاسخ:
:)))
۱۶ خرداد ۹۶ ، ۲۲:۵۸ مامان محمدمهدی
جیگرگونو خوب اومدی:)
ان شاءالله ١٢٠ سال سایه ت بر سرشون مستدام باشه
پاسخ:
:)
مرسی عزیزم همچنین شما.
عزیزم (:
لذت های مادرانه تون مستدام (:
پاسخ:
سلامت باشی گله.