ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4001.

شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۰۰ ب.ظ

شاید مرا دیده ای که حقت را کوچک می شمارم،

شاید من را دیده ای که از تو روی می گردانم،

یا شاید من را دروغگو دیده ای،

یا شاید مرا به نعمتهایت ناسپاس دیده ای،

یا شاید من را به عوضِ حضور در مجالس علما،

از شمار غافلان دیده ای،

یا شاید من را در گروه آنهایی دیده ای که عمر به بطالت می گذرانند،

یا شاید به خاطر کمیِ شرمم از توست که من را مجازات می کنی،

شاید چنین است که هر بار به نماز ایستادم،

حالِ راز و نیاز از من گرفتی.

هربار که گمان کردم حالم به توبه کنندگان نزدیک شده،

برایم گرفتاری ای پیش آمد که در نتیجه ی آن پایم لغزید،

که باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااز....

میان من و تو حائل شد..




+این الفِ "باز"ِ جمله ی آخر رو هر کس به اندازه ی خودش میتونه کشدار بیان کنه!

فأینَ تذهَبون؟! (26تکویر)

+فرازی از دعای بی نظیر ابوحمزه ی ثمالی.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۰
لوسی می

نظرات  (۷)

۲۰ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۰۳ شبنم بیقرار
:)
۲۰ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۱۱ دچـــــ ــــــار
خوش به حال شما ک توفیق دارید با این مضامین عالی همدم باشید
+ ما رو هم دعا کنید :)
پاسخ:
مثبت ترین برداشتی که میشد از این متن داشت!
توفیق داشتن به دعا خوندن نیست، به آدم شدن است.

+برای هم دعا کنیم.
۲۰ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۲۵ دچـــــ ــــــار
من دیشب مفاتیح رو برداشتم ورق زدم و از روی این دعا رد شدم :) فهمیدم که هنوز توفیقشو ندارم بخونم :/
پاسخ:
ولی میتونستید و هر وقت اراده کنید هم میتونید بخونید!
من واقعا به قدرت اختیار ایمان دارم.
خوشگل بود
ممنونم😊
پاسخ:
قربانت.
۲۰ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۳۲ مامان محمدمهدی
امسال حسابی بی توفیق بودم:(
خوش به سعادت شما
پاسخ:
خدا توفیقات همه مون رو زیاد کنه.
هعییییییی )))))))))))))))):
که بااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااز میان من و تو حائل شد ):
پاسخ:
:(
تو رو قرآن هر بار ابوحمزه خوندی یاد منم باش 
عاشق این دعام ولی یک یا دو بار اونم چنننند سال پیش فقط خوندم....
پاسخ:
محتاجیم به دعا عزیز جان.