ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4006.

يكشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۷ ب.ظ

روزه ی بی سحریِ مطلق!

:|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۱
لوسی می

نظرات  (۱۸)

۲۱ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۴۳ دچـــــ ــــــار
من دیروز با اینکه سحری خورده بودم گشنم شده بود از صبح :)
پاسخ:
خب این زیاد پیش میاد! مهم اینه که بدن کالری داشته باشه که داره دیگه.
اما وقتی بی سحری روزه میگیریم بدن کلا انرژی ای نداره.
فقط امیدوارم پروسه ی چربی سوزی رو شروع کنه لطفا!
۲۱ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۴۳ شبنم بیقرار
سلام. بچه شیر میدی اذیت نمیشی؟
پاسخ:
سلام.
چرااااا! حتما اذیت خواهم شد! هفت ساعت بیشتر نمونده من میتونم ان شالله! :|
اتفاقا فکر کردم که من بچه شیر میدم و میتونم روزه مو باز کنم! اما خب نمیدونم چرا یه حسی بهم میگه باید بی خیالش بشم!
شاید مهمترین دلیل این باشه که احساس میکنم که این دلیل برای یک پسر بیست ماهه دیگه موجه نیست و قرار هم نیست روزه کاملا بدون اذیت شدن باشه! و قرار نیست خوش خوشان روزه بگیریم. :(
اتفاقا بارها تصمیم گرفتم پاشم ماشین رو بردارم برم از حد ترخص خارج بشم! کاملا موجه و معقول روزه مو باز کنم!
اما خب با دو تا بچه نمیتونم بزنم به جاده :(
خدا کمک کنه ان شالله.
قبول باشه
پاسخ:
ممنونم ان شالله برای همه.
۲۱ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۰۲ دچـــــ ــــــار
دیگه اذان شد حدترخص هم پرید :)
+ بجای فکر کردن فکر کنم بهتر باشه از یک آخوند این سوال رو پرسید ها :)
پاسخ:
آره دیگه! 
آخوندها خودشون هم نمیدونن چی باید بگن چی نباید بگن!
در عالی ترین سطحِ اطلاعاتشون هم که باشن میگن تشخیص بر عهده ی مکلفه!
اصلا کدوم آخوندی تجربه ی مادری و شیردهی داره که بشه رو حرفش حساب باز کرد؟
۲۱ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۱۳ شبنم بیقرار
اهان! پسرت 20 ماهشه...خب اون دیگه تا یه ماه دیگه میشه از شیر گرفتش...

در هر صورت تشخیص به عهده مکلفه! :))

حالا یه روز که هزار روز نمیشه... برو بخواب..بچه ها رو چیزخور کن خوابشون ببره! خودتم بخواب!خخخخخخخخخخخخ اوج مادری...
پاسخ:
آره دیگه. یه ماه دیگه که نه! سه ماه دیگه از شیر میگیرمش :)
لأُتِمَّ الرَّضاعَه! :)
این چیزی که گفتی یعنی چی؟
چی خورشون کنم خب؟!
:دی
۲۱ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۳۰ دچـــــ ــــــار
خانم دارای تحصیلات دینی توی نت زیاد پیدا میشه!
پاسخ:
من خودم کلا خانمها رو قبول ندارم!
یه چیزی میدونستن که میگن خانمها نباید مرجع بشن دیگه!
من خانمِ درست درمونِ کاملا مطلع به عمرم ندیدم راستش!
یا خیلی سخت گیرم، یا واقعا خانمها "نمیتونن" مرجع بشن!:|
من فقط خودمو بین خانمها قبول دارم! خخخخخ!
باور کنین آخر همه ش میشه تشخیص به عهده ی مکلف است!
۲۱ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۵۵ شبنم بیقرار
قدیما مامانا کم میاوردن واسه خواب بچه ها دارو میدادن. الانم توی بعضی مهد کودکا دارو میدن بچه بخوابه!خخخخخخخخ
پرومتازین گزینه خوبیه! تا فردا صبح میخوابن!خخخخخخخخخخخخ

نری این کارو بکنی یه وقت!!!!
پاسخ:
خواستم ببینم خودت گزینه ای داری یا نه!
نکنه تجربه شو داشتی؟؟! :دی


+شوخی کردما معلومه که نداشتی :)
سلام قبول باشه...
ان شاالله میتونی تا موقع افطار صبر کنی... 

+من از رو صحبتهای خودت گفتمااا... ولی خب همیشه ی ترسی از خوردن روزه هست...
پاسخ:
سلام. ممنونم.
بله ان شالله که خدا از همه قبول کنه.

+آرهههه نمیدونم از کجا ناشی میشه این ترسه!
شاید به خاطر جبران دنیویِ سنگینشه!
۲۱ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۰۸ دچـــــ ــــــار
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
یعنی **** ****** رو هم قبول ندارید؟ :)
پاسخ:
شما بگید چرا باید قبول داشته باشم؟ :|
همه برای من حکم مشاور رو دارن. تو فضای مجازی که اصلا نمیشه به کسی اعتماد تام داشت در نتیجه کسی برای من حرفش حجت نیست.
فقط مشورت که البته بسیار پذیرا هستم. :)
این به معنای خودمحوری نیست، یا غرور، یا اعتماد به نفس، نه! این به معنای اهمیتیه که من برای مبانی دینیم قائلم.
من از خیلی هایی که دیگران سوالات شرعیشون رو از اونها می پرسند اشتباه دیدم، و این تجربه ایه که به تکلیف خودم عمل کنم،
هیچ کس نمیتونه و نباید و نباید و نباید برای هیچ کس دیگه ای جای مرجع تقلید رو بگیره!
درمورد نظراتی که در مورد موضوعات مختلف داده میشه هم من واقعا به سندیت حرف خیلی اهمیت میدم بارها شده که کسی اومده حرف عجیبی(به نظر من) زده، و یه سند محکمی هم زیرش گذاشته که من سنده رو قبول داشتم، اما این باعث نشده که قبول کنم، و تا اون سند رو به چشم ندیدم باور نکردم حرفشو!
در عالم واقع هم خیلی معدودند کسانی که اگر بگن حکم شرعیِ فلان مسئله اینه، من بدون تحقیق شخصی، حرفشون رو قبول کنم! :دی
شاید اصلا بشه اسمشو گذاشت آدم شکاک!
ولی یکی از دلایلی که باعث میشه اطلاعات نسبتاً خوبی در زمینه های مختلف مورد علاقه م داشته باشم همینه! جهت اطلاع اونهایی که می پرسند از کجا اطلاعاتم رو زیاد میکنم و آیا همه ش به رشته م مربوطه یا خیر! خیر! نکته ش اینه که که تحقیقاتم شخصیه و در نتیجه اطلاعاتم باهام همراهه و امکان جستجو بین اطلاعات خودم برام زیاده، چون خودم پیداشون کردم! شاید گاهی حتی خالط لحمی و دمی!


+چند بار این پاسخ رو ویرایش کردم قول میدم این ورژن اخر باشه!:)
۲۱ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۵۵ دچـــــ ــــــار
من هدفم اینجاد دعوا و گیس گیس کشی بود در این برهه :)
پاسخ:
که من با درایتی بی نظیر عبارت مورد اتکاتون برای نیل به این هدف رو حذف کردم:)
خب به نظرت حالا که مراجع تقلید مرد هستن و مسائل خانم ها رو درک نمی کنند و خانمی که قبول داشته باشی هم وجودخارجی نداره، در مسائل مربوط به خانم ها کلا چه باید کرد؟:|
پاسخ:
خب همینه که آقایون مراجع خودشون رو راحت کردن دیگه! هرجا بلد نیستن میگن به عهده ی مکلف! خخخخ!
مرجعیت تقلید که با آقایونه قطعا.و اونها تا جایی که فتوای صریح داده اند باید مطاع باشه، هرچند که گاهی واقعا سخته و کاملا معلومه که چیزی از موضوع نمیدونستن وگرنه شاید در احکامشون تغییراتی هم ایجاد میشد! ولی خب ناچار به اطاعتیم دیگه. :|
اگر هم فتواشون به عهده ی مکلف هست، خب به عهده ی مکلف هست دیگه! دیگه نمیشه از کسی پرسید.
البته که من برای یه مسئله ای به انواع و اقسام حالات سوالم رو مطرح کردم که یه چیزی از زیر زبونشون بکشم بیرون! اما به هیچوجه سوتی ندادند و تا آخر هی گفتن به عهده ی مکلفه!
بعد من گفتم بابا من نمیتونم تصمیم بگیرممممم!
پس لااقل از یکی می پرسم که میدونم حلال و حرام دین براش مهمه! همین حدکفایته برای اطمینان؟
بازم کم نیووردن و گفتن اگر اونقدر ایشون رو میشناسید که نظر ایشون برای شما اطمینان آور است(باز یه تبصره گذاشت که بگه لااقل اینجاش تشخیصش به عهده ی مکلف باشه و هرکار کردی پای خودته) باشه هرچی نظرش بود در این مورد میتونین بهش گوش کنین! :|
خب حالا شما باید بگردی دنبال کسی که واقعا نظرش برات اطمینان آوره! کی مثلا؟ داری به منم معرفی کن!
آخ آخ آخ...
پاسخ:
:))
تموم شد دیگه دو ساعت مونده فقط :)
ممنون از همدردیت :))
۲۱ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۳۸ دچـــــ ــــــار
طاقت بیارید منم روزه ام :)
پاسخ:
خدا قبول کنه.
۲۱ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۴۵ دچـــــ ــــــار
من زنده ام 640 صفحه است! :)
پاسخ:
تغییر دادم به: خدا قبول کنه! 
اوهوم می درکم چی میگی! گاهی واقعا تو بعضی حکما عدم درک خانم ها مشهوده!
نه منم کسی رو نمی شناسم هنوز!
پاسخ:
آره کااااااملا مشهوده.
بعد که میگی آقا اینجوری خیلی سخته فلانه، میگن اگه از عهده ی مکلف خارجه (بازم تشخیص به عهده ی مکلف) فلان نکنید! :|
من الان فکر کردم شاید این درگیریهای من به خاطر اون شخصیتم هم باشه که گفتم تو تسته گفته بود که ته دلم یه ترس پنهان، از عملکرد کاملا خودمختار و مستقل هست!
شاید برای همینه که کم پیش میاد که واقعا بتونم به تصمیم خودم مطمئن باشم و عموما با این احکامِ تشخیص به عهده ی مکلف مشکل دارم.
لابد دوباره خواب موندی 
دختر با خودت اینطور نکن من تازه خوندم 
پاسخ:
آره به طرزی عجیب هم خواب موندم! :|
تا یه ساعت مونده به اذان بیدار بودم یهو خوابم برد یه ساعت بعد از اذان بیدار شدم! :|
امان از تشخیص بر مکلف! امان 
چی کار کردی آخرش دختر؟ طاقت آوردی؟ 
و یه چیز دیگه بیرون زدن با بچه هیچم خطر نداره :) 
پاسخ:
آره واقعا امان! خخخخ!
آره ضعف کردم اما تحمل کردم دیگه.
با یکی خطر نداره اما با دو تا چرا!
من نمیتونم رفتارهاشون در طول رانندگی با هم دیگه رو پیش بینی کنم.
بالاخره جاده ست دیگه. داخل شهر که نیست.
۲۲ خرداد ۹۶ ، ۲۰:۳۴ مامان محمدمهدی
نظرات این یادداشت هم جالب:)
جوابها هم عالی:)
پاسخ:
:)
قربانت.