ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4009.

دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۲۷ ب.ظ

در شب قدر هر عمل نیک هزار برابر ارزش داره.

از همین الان فکر کن و تصمیم بگیر که فردا چه کار می تونی بکنی،

که یک تیر باشد و هزار نشان!

:)



+اگر دوست داشتید ایده هامون رو به اشتراک بذاریم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۲
لوسی می

نظرات  (۲۲)

۲۲ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۳۰ شبنم بیقرار
هرچیزی که خود خدا جلوی پام بذاره برام کافیه.
مهم نیست کار بزرگی باشه برام مهم اینه که کارم برای یه بزرگه... دنبال کار خاصی نمیرم فقط زندگی میکنم. :)
پاسخ:
لازم نیست کار بزرگی باشه اما میشه یه کارهایی کرد برای خداوندی که خودش گفته ارزش کارهای این شب در نزد من، هزار برابر است.
در نتیجه یه انتظاری داشته دیگه! به نظرم مهمه که نشون بدیم این گشایش و رحمتِ بی حد و حصر خدا در این شبها، برامون ارزشمند و مغتنمه.
وقتی آدم بدونه حتی ارزش هر صلواتش هزار برابره در این شب حداقل بر صلوات فرستادن اهتمام میکنه.
این یکی از ساده ترین کارهاییه که میشه کرد.
۲۲ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۳۸ شبنم بیقرار
خب این که بلههه حتما! اون اهتمامو هستم...
پاسخ:
تقبل الله. :)
منظورم همین کارهای ساده اما ارزشمند بود.:)
۲۲ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۳۹ دچـــــ ــــــار
1. انتخاب مکان مناسب :) (سرچ در نت از الان)
پاسخ:
برای مراسم شب قدر؟!
یعنی این انتخاب ارزشش هزار برابر میشه؟!
۲۲ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۴۶ دچـــــ ــــــار
دوستان تهرانی جای خاصی میشناسن پیشنهاد بدن :)
پاسخ:
دانشگاه تهران،مسجد بلال.
۲۲ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۴۶ فــــ . میم
اینکار به نظرم ارزشمنده که اول از همه آدم به کارهای یک سال پیش تا الانش فکر کنه، این که چه قدر موفق بوده یا شکست خورده چه اشتباهاتی داشته 

بعد هم یک عالم دعا و عبادت هست برای این شب ها.

التماس دعا :)
پاسخ:
بله اونها که ذات شب قدر هست. بدون تفکر و تامل شب قدری شکل نمیگیره.
متشکرم.
محتاجیم به دعا.
۲۲ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۵۲ شبنم بیقرار
@دچار
هرجا اقای پناهیان میره.جدای همه حرفا شب قدر اقای پناهیان حرفای دلیشون خیلی خوبه..
البتهه شاید اصلا تهران نباشن!
پاسخ:
:)
حسینۀ آیت الله حق‌شناس(ره)- سخنرانی و قرآن به سر- ساعت 23:30 تا 24:30
مصلی بزرگ تهران- سخنرانی و قرآن به سر- ساعت 1:10 تا 2:30 بامداد
یه استادی میگفت شب قدر امسال یه کاغذ سفید بردارید هر کاری که به نظرتون میتونید تو این سال برای رفع حوائج امام زمان علیه السلام بکنید بنویسید. و امسال همتتون رو بذارید برای انجام اونا
پاسخ:
آره شنیدمش حرفهای جالبی بود.
شب قدر.... کاش خدا نگاه‌مون کنه! 
التماس دعا بانو جان ♡♡♡♡
پاسخ:
حتما این کار رو میکنه :)
همچنین عزیزم.
@دچار 
از همینجا و همین تریبون اعلام میکنم که دچار حق نداره بره دانشگاه تهران، گفته باشم :)
پاسخ:
@دچار!
استارتِ پیوستن به طرح اکرام ایتام و محسنین، اگه تا حالا انجام ندادیم البته! :))
پاسخ:
اوهوم :)
این خیلی عالیه اگه توفیقش باشه.
۲۲ خرداد ۹۶ ، ۱۹:۱۵ اسمم محموده
البته بهتره بگردیم ببینیم از این شبها چیزی گیرمون میاد که برای "هرروزمون" مارو به انسانیت نزدیک کنه یا نه ... یک شب و دوشب خوب بودن که کار سختی نیست :)
پاسخ:
واقعا؟ یک شب و دو شب خوب بودن کار سختی نیست؟
همه ی زندگیمون همین یک شب و دو شب هاست. :)


+متشکرم از نظرتون منظورتون رو فهمیدم :)
من مفاتیح رو باز می کنم، هرکدوم از اعمال، ذکرها، دعاهای اون شب رو بهش حس خوبی داشتم انجام میدم.
و فکر کردن، توبه کردن، به یاد امام عصر بودن ان شاالله

من قبل ترها فکر می کردم کجا مراسم رفتن خیلیییی مهمه! بیش از حد بهش اهمیت می دادم. مثلا توی شهر خودمون فقط یه مسجد خاصی که جوانانه تر بود رو دوست داشتم. و اگر جای دیگه می رفتم فقط حررررص خوردن نصیبم می شد! ولی خب بعدها فهمیدم اگر نشد و به خاطر اولویت بالاتری یه جای دیگه رفتم، قسمت و روزی معنوی من همونجاست. اخلاص آدما هم تو یه امر معنوی معمولا اثرش بیشتر از سطح مراسمه. و این چیزیه که خود خدا فقط میدونه!
خلاصه که الانا هم تلاشمو میکنم جای خوبی برم ولی دیگه سخت نمیگیرم!
 پارسال یه لطف بزرگ ازخدا توی مسجدی شامل حالم شد که اول با اکراه رفتم!
پاسخ:
منظورم فراتر از اعمال اون شب بود.
منم همین نظرِ الان شما رو دارم. برای من شخصِ قرآن به سر مهمه فقط. به نظرم کسی که باهاش قرآن به سرمیگیریم مهمه! نه اینکه خیلی مهم باشه که بریم تو نخش و بشناسیمش اما مثل امام جماعت می مونه دیگه. اگه بدونیم که جالب نیست نریم بهتره.
من خودم یه جایی میرفتم که احساس خوبی داشتم نسبت به محلش، یه مدت هی گذشت دیدم تو دعاهاش اصلا برای رهبری دعا نمیکنه! بعد فهمیدم کلا موضع اون آقا اینطوریه! خیلی هم ادم معروفی بودا! اما خب من و مستر دیگه اساسی دل چرکین شدیم محل رو عوض کردیم. الان سالهاست اونجا نرفتیم.


+چقدر عالی. لطفهای بزرگ خدا روزیِ هر روزت باشه ان شالله. برای ما هم دعا کن :)
۲۲ خرداد ۹۶ ، ۲۰:۲۹ مامان محمدمهدی
دانشگاه امام صادق علیه السلام حاج آقامیرلوحی و فکر کنم سیدمهدی حسینی یا رسولی  
و مسجد شهید بهشتی تو نبرد که میثم مطیعی هستن
مسجد ارگ هم که حاج منصور

پاسخ:
@دچار
اینها خودشون قرآن به سر میگیرن یا فقط برنامه ی قبل از قرآن به سر رو اجرا میکنن؟! :|
۲۲ خرداد ۹۶ ، ۲۰:۳۱ مامان محمدمهدی
چندسال پیش یکی از همکارا دوره کامل تفسیر نور آقای قرائتی رو بهم هدیه دادو از اون سال شبهای قدر وقت میزارم برای خوندنش
خیلی حال میده
پاسخ:
آفرین:)
۲۲ خرداد ۹۶ ، ۲۰:۳۷ مامان محمدمهدی
میدونم
ممنون از لطفت
بوس بوس
پاسخ:
قربانت. :*
دانشگاه امام صادق مداحاش یادم نیست! سخنرانش رو زده بود آقای صدیقی، احتمال خودشونم قرآن به سر می گیرن دیگه.
پاسخ:
بله اقای صدیقی قران به سر میگیرن اما مداح ها نه.
۲۳ خرداد ۹۶ ، ۰۲:۱۱ مامان محمدمهدی
حاج آقا میرلوحی رو میدونم قران سر میگیرن ولی میثم و حاج منصورو نمیدونم
پاسخ:
:)
یک ساعت تفکر بالاتر از هفتاد سال عبادته
و امشب هم که همه چیز چند برابر ضریب هزاربرابری داره
پس فکر کنیم، موقع دعا خوندن خصوصا موقع جوشن، به خودمون، به خدا، به عالم...
با نسبت و فاصله مون نسبت به خدا
به کسی که باید باشیم و نیستیم...
به خدایی که امثال من نمیشناسیمش...

التماس دعای فرج


پاسخ:
تفکری که بالاتر از هفتادهزار سال عبادت بشه برامون :)
تصورش هم وسوسه انگیزه!
ان شالله که چنین تفکری روزیمون باشه.
اما هر تفکری همچین قابلیتی نداره. اون تفکری آدم رو به اینجا می رسونه که راه رو به آدم نشون بده.
مثل همون چند لحظه ای که حر فکر کرد...

اللهم عجل لولیک الفرج.
@دچار 
منم میخواستم بگم تعریف دانشگاه امام صادق رو خیلی شنیدم 
پاسخ:
@دچار
۲۳ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۱۶ کوچک‌های بزرگ
سلام. وقتی از نبی مکرم پرسیدند افضل اعمال در ماه مبارک چیه. حضرت فرمودند ترک محارم. به نظرم تا شب یک کاغذ برداریم و بدی ها و گناهانی که بهش مبتلا هستیم بنویسیم و روی مهم ترین و جدی ترینش که سرعت گیر زندگیمون بده و سبب خیلی از سلب توفیق ها بوده و ما رو دور کرده، دست بگذاریم و جدی و اصولی با مشارطه و مراقبه و محاسبه لله اهتمام داشته باشیم که ترکش کنیم. حتما از برکاتش بهره میبریم.
و توفیق همه از خداست

پاسخ:
سلام خیلی ممنونم واقعا نکته مهمیه که ادم حداقل گناهان مبتلا بهش رو بشناسه.عموما با یه حساب سرانگشتی فکر میکنیم به گناه خاصی آلوده نیستیم :(
۲۳ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۲۰ کوچک‌های بزرگ
به این جهت اجتناب از محارم رو عرض کردم که وقتی افضل اعمال در ماه مبارک و اصلا کل زندگی است؛ با اون ضرایب شب قدری، اثرش و برکاتش و مدد الهی برای انجامش قطعا فوق تصوره. 
پاسخ:
درست فرمودید اجتناب از محرمات همان راه سعادت است.
ممنونم.
ممنون از کوچک های بزرگ:)
ممنون از لوسی برای این پست:))
پاسخ:
از طرف خودم قربان تو :)