ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4026.

يكشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۳۵ ب.ظ

دوستانِ جان!

بیاید برای آزاد سازی آدمهای نیازمند که متاسفانه اسیرِ اشتباهاتشون شدند، یه همتی بکنیم.

حتی اگر شده نفری 100 تا تک تومنی هم کمک کنیم، خوبه!

فکر کنید که ما هرکدوم 100 تومن کمک کنیم

اگر یک میلیون نفر این کار رو بکنند چی میشه!

خیلی ها میتونن آزاد بشن،

که بعضی هاشون فقط برای سه چهار میلیون مدتهاست که تو زندانن و این واقعا ناراحت کننده ست.

در نتیجه اصلا به این فکر نکنید که چقدر کمکتون ارزشمند هست یا نیست.

همین الان، همین الان، همین الان،

40#*733* رو شماره گیری کنید،

و هرقدر، هرقدر، هرقدر که دوست دارید حتی همین صد تومن رو کمک کنید.

ان شالله که خدا ازتون قبول کنه.

نذارین که فکرهای نادرست شما رو از این کار مقدس بازداره یا به تعویق بندازین!

نه! فقط 100 تومن، یا هزار تومن! لطفا...

همین الان!


+بندها رو از دست و پای بندگان خدا باز کنیم

به این امید که خدا برامون جبران کنه

و روزی خودش ما رو از بندهامون رها کنه..ان شاء الله.

+اگر دوست دارین این پیام رو در گروه های تلگرام یا رو وبتون بازنشر بدین

ان شالله کمکهامون هم افزایی داشته باشه.

+این شماره رو به اعتبار صدا و سیما و سازمان امور زندانها گذاشتم و معتبره.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۸
لوسی می

نظرات  (۱۹)

آخه مطمئنا این پول به دستشون میرسه؟ 
مطمئنی؟
اخیرا روزنامه ها خیلی درباره اینکه خیرین قلابی اینترنتی باب شده صحبت کردن. 
اگه قطعیه منم یه کمک کوچیکی از دستم برمیاد انجام بدم.
پاسخ:
من به اعتبار صدا و سیما اینو گذاشتم.
ان شالله که مطمئنه.:)
خدا خیرت بده.
۲۸ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۴۷ دچـــــ ــــــار
دیروز 6 نفر آزاد شدن در برنامه زنده ماه عسل... خیلی حس خوبی داشت... خدا خیرتون بده
پاسخ:
دقیقا این شماره رو ماه عسل اعلام کرد و بعد از کامنت سا یه من به سایت امور زندانها رفتم و شماره ش هم معتبره.
خدا همه مون رو خیر بده. همین الان دویست تومن سهم خودتون و همسرتون رو پرداخت کنین!
۲۸ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۵۱ دچـــــ ــــــار
:)) همین الان
پاسخ:
و این پست رو هم بازنشر بدین! 
ماشالله شما فالوورهای زیادی دارین دو روز بذارین این پست رو وبتون باشه خیلی هم خوبه.
همین الان!
۲۸ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۵۴ دچـــــ ــــــار
آقا ما خودمون فالوور وب شماییم :)
پاسخ:
اوکی ممنون.
شوخی بود تو محظور نباشین یه وقت.
۲۸ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۵۷ دچـــــ ــــــار
آدرس پست شما رو میذارم توی پست آخر
پاسخ:
شوخی بود!
اصلا نیازی نیست.


+واااای خیلی ممنون. خدا خیرتون بده. :)
۲۸ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۵۹ شبنم بیقرار
چه خوب!!
پاسخ:
:)
به ریال باید وارد کنیم یا به تومن؟ 
حالا کل حساب نداشته مون خالی نشه، تا آخر ماه خودمون از بقبه پول قرض بگیریم :)))))
پاسخ:
:))
نه بابا برای چی خالی بشه؟
به ریال وارد کن.
چه پیشنهاد بحالی : )
قبول باشه : )
پاسخ:
سلامت باشی.
یعنی شما همین الان پرداخت میکنی لطفا؟ :)
دیروز علیخانی گفت تا ۱۹ ماه رمضان حدود ۳ میلیارد تومن جمع شده که تقریبا میشد ۷۰۰،۸۰۰ نفر رو باهاش ازاد کرد؛ ان شاا... که تا آخر ماه رمضان خیلی بیشتر بشه.
یاعلی
پاسخ:
بله دقیقا. ان شالله. خیلی ها، خیلی ها و خیلی ها هنوز موندن.
من فکر میکنم اگر نصف جمعیت ایران هرکدوم فقط صد تومن یا هزار تومن کمک کنند چه هزینه ای خواهدشد. صد تومن و هزارتومنی که برای ما هیچی نیست.
خیلی ها تلویزیون تماشا نمیکنند یا ماه عسل رو نمی بینند، مثل خودم که دیشب از معدود شبهایی بود که دیدم! برای همین خوبه که خودمون رسانه باشیم.
یا علی.

آره دقیقه های آخر برنامه رو منم دیروز دیدم 
اصلا هم نرفتم سایت زندان ها رو چک کنم اعتماد می کنم راستش
پاسخ:
منم به برنامه ش و صدا و سیما اعتماد داشتم.
اما خب چون میخواستم منتشرش کنم بهتر بود که چک کنم :)
بانک من میگه تراکنش کمتر از 5000 تومند قبول نمیکنه و حتما باید بیشتر از اونی ک قصد دارم رو واریز کنم تا بتونم.
بانک من خر عست!
بانک من خیلی خر عست!
اصلا سگ عست! -___-
پاسخ:
:|
چه عجیب! چون برای من کمتر از 100 تومن مجاز نبود! :|

تو کدوم بانک حساب داری که زیر ۱۰۰ تومن مجاز نبوده!؟
پاسخ:
100 تا تک تومنی!
پاسارگاد.
https://life.sosapoverty.org/#/


سلام 
و قبولی طاعات و عبادات 
این لینکم بخونین بد نیست و تو اینمورد هم به کودکان زندانی کمک کنین:)
ممنونم :)

پاسخ:
متشکرم ان شالله.
و سلام.
:)
وای لوسی اگه بدونی چقدر بیگناه زندانه یاپرونده داره چند وفت پیش دادگستری دیدم پیرمردی که واسه صد تومن بازداشت بود دوروز بود که داخل اوجا بهش غذا نداده بودن تازه دیابتی بود پدرشوهرم پولشو داد پرونده شو بستن واقا جای تاسف داره
پاسخ:
آره واقعا شرایط بعضیها خیلی ناراحت کننده ست.
کسانی که برای کمتر از یک میلیون زندانی اند.
حالا ان شالله با کمک ما خیلی ها میتونن نجات پیدا کنن.
سلام دوباره :)

صدا و سیما اعتبار که نداره ولی خود ماه عسل و خود علیخانی داره :)
من معمولا به همون سایتی که گفتم معمولا پول واریز میکنم :)
این کودکان بیشتر نیاز دارند فکر کنم :)


ولی اگرم قسمت شد به اینجا هم کمک خواهم کرد 
هر چند صدا و سیما برام معتبر نیست...
پاسخ:
سلام.
هرطور صلاح میدونین.
خدا قبول کنه ازتون.
اشکال نداره بانو یادتون بره تصمیم دارم بانو رو بردارم زیادی سنگینی میکنه
پاسخ:
:)
درهر حال شما یک بانو هستید :)
ولی اینم بگم شما برای من معتبرین به امید خدا اگر تونستم سعی میکنم کمک کنم هر چند شماره حساب هم‌میدادین بد نیست چون من همراه اول نیستم :|:)
یا اصلا اون شماره که دادین 
من‌ دسترسی به حسابم از طریق اون شماره یا خطم  ندارم :/
ولی بازم ممنونم :)
قبول باشه کار خیرتون :)
پاسخ:
متشکرم. لطف دارین.
والا من شماره حساب ندارم اما سازمان امور زندانها حتما داره. میتونین به سایتش مراجعه کنین.
بله برای استفاده از این سامانه باید رمز دوم داشته باشین.
خدا خیرتون بده فرقی نمیکنه اینجا یا اونجا، مهم اینه که بی تفاوت نباشیم و کمک کنیم کما اینکه شما هم همینطورین.
خدا از شما هم قبول کنه ان شالله.
چه کارخوبی میرم  پول خودمو رودربرنامه شبکه اصفهان که کمک به آزادی زندان هامیکنه بدهمم
پاسخ:
:)
خیلی هم عالی.
منم همون صد تا تک تومنی رو گفتم خواهر 
آخه منم زیر ۵تومن نمیذاره 
پاسخ:
عجب! :|