ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4029.

دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۲۱ ق.ظ

خدا خیر بده اونهایی رو که در موقعیت های مهمانی،

بی هیچ منّتی،

هوای بچه های شیطون رو دارن.



+عمیـــــــقاً برات از خدا سعادت میخوام پسرخاله ی شبهِ برادر :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۹
لوسی می

نظرات  (۷)

۲۹ خرداد ۹۶ ، ۰۰:۳۱ شبنم بیقرار
:)
پاسخ:
:)
۲۹ خرداد ۹۶ ، ۱۱:۱۹ دچـــــ ــــــار
من اینگونه نیستم :)
پاسخ:
اینگونه باشید!
۲۹ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۱۰ دچـــــ ــــــار
یعنی میگید پسرخاله بشم ؟
پاسخ:
با پسرخاله و دخترخاله هاتون، بله!
۲۹ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۱۳ دچـــــ ــــــار
آهان
پاسخ:
:)
وای خوش به حالت لوسی ما خونه ی مادر شوهرم میریم فقط دوبار بچه رو میبوسه دیگه کاری به کارش نداره هرچی هم میشه میگه مامانش بدو بیا دخترتو بگیر😳😬
پاسخ:
:))
الهی!
البته مادرشوهر منم اینطوره اما هستند کسانی که حمایت کنن از بچه ها و دنبالشون بدون! مثل همین پسرخاله م :)
خدا تعدادشون رو بیشتر کنه و حفظشون کنه
پاسخ:
الهی آمین :)
وجود حداقل یکی تو هر خانواده ای ضروریه!
۲۹ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۱۷ مامان محمدمهدی
آخ آخ واقعنی
خدا خیرشون بده
دخترخاله ی منو هم:)
پاسخ:
خدا خیرشون بده.:)