ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4036.

چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۲۴ ب.ظ

وای اصلا باورم نمیشه که قسمت نشد من تو مسابقه ی هایکو شرکت کنم!

:|

فکر کن بدو بدو با همراهیِ غرهای متوااااالی بچه ها،

عکس رو گرفتم و فرستادم و کپشن رو هم نوشتم،

اما الان (بعد از اتمام وقت) فهمیدم که عبارت "در هر حال کتاب" رو تو عکس نذاشتم!

:|

یعنی یعنی!!



+حالا من که دیگه نیستم، لااقل شما همه تون دوم بشین اصلا :)

+کاش یه ساعت تمدید میکردن فرصت رو! من الان میذاشتم دوباره! :|

قسمت که میگن نبود، همینه! :))

+حالا کسی میدونه چطور میشه بدون حذف کپشن رو عکس اینستا متنی ادیت کرد.

مثلا روش بنویسم این رو!

فکر کنم نمیشه نه؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۳۱
لوسی می

نظرات  (۲۶)

۳۱ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۳۱ دچـــــ ــــــار
هدفتون (اینستایی شدن) مقدس نبوده :)
پاسخ:
البته هدفم آیفون بود نه این!
این هدف جانبی بود! :)
ای بابا ای بابا!
اون جمله خیلی مهمه؟؟
پاسخ:
آره! :((
تو اینستا نمیشه بدون تغییر کپشن تصویر رو ادیت کرد و روش چیزی نوشت نه؟
هایکو چیه؟
چه مسابقه هایی میزارن :)
پاسخ:
شعر سپید نویسی با عناوین سه چهار کتاب!
فدای سرت لوسی جون،من اصلا شرکت نکردم
یادمه یه بار راهنمایی بودم یه مسابقه شرکت کردم زنگ زدن گفتن تمام سکه برنده شدید فردا بیایید رفتیم گفتن مهلتش تموم شد‏!‏‏!‏‏!‏

پاسخ:
:))
اره مهم نیست!
ولی تجربه ی جالبی بود :)
تلاش برای هایکو گفتن رو دوست داشتم.
عجبا! چرا؟؟ مگه به موقع نرفتین؟
۳۱ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۴۴ مریــــ ـــــم
چی هست؟؟؟
:)
پاسخ:
یه چیزی تو مایه های شعر سپید گفتن با سه چهار تا عنوان کتاب!
نمیخواستن بدن دو روز مهلت داشت بدجنسا‏!‏
پاسخ:
:|
عجب آدمایی! :|
من بودم احتمالا به زور هم که شده میگرفتم! خخخخ!
۳۱ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۱۹ دچـــــ ــــــار
نه انگار واقعا قسمت نبوده :)
+ در هر صورت تلاشتون قابل تقدیر بود
پاسخ:
:))
حالا شما دعا کنین تمدید بشه وقتش! ولو چندساعت.
نمیدونم چون هیچ جا نیستم! : )
پاسخ:
اینجا که هستی. همین مهمه :دی (آیکون وب خود مهم پنداری!)
نه نمیشه، تازه اگرم بشه عبارت "در هر حال کتاب" باید به صورت فیزیکی در خود تصویر اصلی موجود باشه، یعنی نباید با فتوشاپ یا چیز دیگه بعدا به تصویر اضافه بشه، جزء قوانینشه!
منم شرکت نکردم، ولی خیلی دوست دارم عکس شما رو ببینم :)
پاسخ:
:(
حالا دعا کنین تمدید بشه من گناخ دارم:(
ده تا هایکو داشتم یکی از یکی قشنگتر!
این آخری رو امروز گفتم!
برای همین در روند کپشن گذاریم کند شدم و لحظات آخر عکس رو گذاشتم.
نظرتون در مورد پیشنهادی که تو پست آخر جناب دچار دادم چیه؟
من به ایشون شما رو پیشنهاد دادم، چون توانایی این رو دارید که مطالب رو به یک جمعبندی برسونید!
پاسخ:
من موافقم و خیلی خیلی دچار هیجان زدگی شدم که چنین نگاهی به من دارین اما پیج آقای دچار مدتیه که منو از خودش فراری کرده!
بحث کردن قوانینی داره که انگار همه مون نمیتونیم بهش پایبند باشیم و گاهی باعث کدورت خاطر میشه هم از جانب من هم بقیه.
برای همین اصلا دوست ندارم چنین وبهایی یا بحثهایی رو "مدیریت" کنم.
جناب دچار خودشون حرفه ای هستند.
البته غیر وبلاگ و سایت جیم منظورمه خخخ
پاسخ:
:)
و اینجا دیگه! وب من!
اینجا رو یادت رفت :))
خخخ بعله
وب شما و الباقی دوستان :دی
پاسخ:
:)
حالا شد :دی
۳۱ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۴۱ دچـــــ ــــــار
من جمعبندیم خوب نیست انصافا :)

پاسخ:
من نیز هم.
۳۱ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۴۳ شبنم بیقرار
ای بابا!! چه بد. حالا ناراحتش نباش ان شاء الله که تمیدید میشه.
پاسخ:
نه ناراحت نیستم اونقدرها هم مهم نیست. :)
تجربه ی خوبی بود کلا. تلاش برای شعر نویسی :)
نه منظورم مدیریت پست ها و مطالبشون نیست! ایشون خودشون این کار رو می کنن. فقط یکی دو روز بعد از انتشار پست، با مشورت هم به یک جمع بندی برسین.
همین.
پاسخ:
متوجه شدم.
واقعا از پسش بر نمیام.
ولی بسیار بسیار ممنون شدم که منو پیشنهاد دادی مهربون :)
۳۱ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۴۸ دچـــــ ــــــار
ولی یه نفر میخواد این کارو انجام بده حیفه
پاسخ:
خود شما :)
مسلط به کتابی که ازش فیش گذاشتین.
خیلی وقتها من اصلا اون کتابی که شما ازش فیش میذارین رو نخونده م!
لو سی می!!
نه نیار دیگه...
چون حیف اون مطالبه که آخرش مثل این فیلمای امروزی باز بمونه!!
تو میتونی!

+ضایمان نکو دیگه 😂😂
پاسخ:
عزیزممم منو تو محذور نذار!
باور کن فرصتش رو اصلا ندارم :((
شما به این هایکو و اینا نگاه نکن من خیر سرم دارم پایان نامه می نویسم! :دی
۳۱ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۵۵ دچـــــ ــــــار
منم با نظر محبوبه شب کاملا موافقم :)
پاسخ:
لطف دارین.
وای وای وای وای 
نچ نچ نچ نچ نچ 
همش به خاطر اون آیفونه همممممش 
از بس که تو لاکچری هستی :دی
اگه جایزه اش سفر مشهد می بود می رسیدی! ههههههههه 
اِ...لوسی می خدایی ولی حیفم اومد ازت 
زحمت کشیده بودی 
ای بابا! 
:|
پاسخ:
:((
دست رو دلم نذاااار :((
۳۱ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۱۴ شبنم بیقرار
تمدید نشد؟!
پاسخ:
نه!:(
حالا یکی بهم روحیه داد گفت شاید به خاطر اون عبارت فقط امتیاز کم کنن و پستت از داوری حذف نشه.
ان شالله که اینطوری باشه و من باز کسر امتیاز هم آیفون رو ببرم :)
دعا کنین خدا برام بخواد! :دی
۳۱ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۴۲ شبنم بیقرار
هرجوریه فقط ایفونو ببرم!! :))))


پاسخ:
:))))
آره دیگه اگه بدونی من چقدر نقشه برای این آیفون ریختم!
پس حمایت از تولید داخل چی میشه!
پاسخ:
اون سر جاشه! :)
این هدیه ست! من نمیخوام خارجی بخرم! اینو یکی قراره برنده بشه! چه بهتر که من باشم :)
ما بنا داریم محصول ایرانی بخریم و به این تشویق کنیم نه اینکه از پذیرش هدیه ی خارجی هم امتناع کنیم. نه؟
۰۱ تیر ۹۶ ، ۱۰:۰۲ مامان محمدمهدی
ای بابا
ان شاءالله مسابقه ی بعدی
پیش بسوی آیفون:)))
پاسخ:
:))
تا ببینیم قسمت چی باشه.
اگه میدونستم اینقدر کار جدیه چندتا کتاب معرفی میکردم که برید بخریدیه جمله خوب از توش در بیاد!!!

برای اینکه مشتی باشد بر دهان کسانی که شما رو ممکنه تو مسابقه نپذیرن برید یه جی ال ایکس وطنی بگیرید!
پاسخ:
:))
دیر اومدین دیر گفتین خب! البته خب معلوم هم نیست که اثری داشته باشه همینی هم که گفتم! شاید کلا از مسابقه حذف بشم.
من گوشی دارم!
آیفون میخواستم به دلیل و دلایلی!
ولی جی ال ایکس وطنی نیست!
۰۱ تیر ۹۶ ، ۱۴:۵۴ دچـــــ ــــــار
ساعت پنج برای مردن دیر است،
من زنده ام.
به وقت بهشت


پاسخ:
:)
زیباست.
نه :)
پاسخ:
این از اون نه هایی بود که هم میشه آره معنیش کرد و هم نه! :)
منم اونی معنی میکنم که ترجیحمه! :)