ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4043.

يكشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۵ ق.ظ

در اقدامی انتحاری،

من و مستر تصمیم گرفتیم،

برای سحری روز آخر،

پیتزا بخوریم.

خیلی سالک طور!

:))



+همه گفتن نکنید که تشنه میشین،

اما خب ما میخوایم تابو شکنی کنیم و امتحان کنیم!

خودم هیچکسی رو نمیشناسم که سحری پیتزا خورده باشه.

دعا کنید تا فردا شب دووم بیاریم.

:)

+التماس دعا در لحظات سحرگاهِ آخر...

دعاگوی شما هستم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۴
لوسی می

نظرات  (۱۷)

خب بعد سحری خوردن رو با اذان فاصله بدید
مثلا نیم ساعت یه ساعت زودتر بخورید

پاسخ:
چرا؟ برای تشنگی؟
آره فکر کنم تمهید خوبی باشه.
ممنون.
البته یه دلیل انتخابمون اینه که ما خیلی تشنه نمیشیم،
فشار روزه برای خود من بیشتر گرسنگیه نه تشنگی!
امیدوارم که با پیتزا این مورد نقض نشه.
۰۴ تیر ۹۶ ، ۰۰:۱۶ پـــــر ی
بابا نخورین 
پیتزا که میخوری باید یه گالن آب روش بخوری بعد باژم لبت تشنه اس 
نکنین این کارو :(
پاسخ:
:))
من فقط نگران صبحم! که بیدار بشم چقدر تشنه شده م!
پیتزا خونگیه فکر نکنم خیلی اذیت کنه.
اگر بیرونی بود قطعا دردسرساز میشد.
نگران نباش :)
۰۴ تیر ۹۶ ، ۰۰:۲۱ محبوبه شب
بابا بخورین حالشم ببرین والا : ))))

+محتاجیم : )
پاسخ:
:))

+برای هم دعاکنیم :*
۰۴ تیر ۹۶ ، ۰۰:۴۴ مامان محمدمهدی
ما سه چهار سحری پیتزاخوردیم 
البته درست کردم خودم و خیلی عالی
اصلا هم تشنه نشدیم و خیلی هم چسبید و عالی بود
من سال قبل پیتزا آماده خوردم یه شب سحری خیلی تشنه م شد ولی امسال اصلا
نوش جانتون
پاسخ:
آفرین.
آره منم خودم درست میکنم اگر پیتزای بیرون باشه که تشنگی قطعی است!
مرسی همچنین.
خوب لوسی حالا که ریسک میکنی چند تا خرما هم بخور که جبران بشه من که به جز برنج اگه چیز دیگه ای بخورم نمیتونم تا ظهر بیشتر دوام بیارم
پاسخ:
من با برنج دووم نمیارم! فقط نون!
الانم میدونم تا شب گرسنه نخواهم شد،
مشکل آبه! که آیا تشنه هم نمیشم؟ :|
ما هم کلپچ میزنیم ب امید خدا!
همه میگن نکنید. ما هم میگیم نکنید
اونا میگن کلپچ خوری نکنید 
ما میگیم فضولی نکنید :)))
پاسخ:
آفرین بر شما واقعا :)
کاش ما هم یه روز این کار رو میکردیم!
اتفاقا از گوسفند قربانی روز هفتم ماه، تو فریزر داشتیم،
منتظر بودم بعد از ماه رمضون بخوریم.
الان فکر میکنم کاش این خلاقیتهای سحرگاهانه رو زودتر به اشتراک میذاشتیم!
حیف شده. :دی
یه لیوان شربت خاکشیر یا هندوانه‏ بخور تشنه ت نمیشه من که امسال دوشب آب خوردم اصلا تشنه م نمیشد فکر کنم چند روز دیگه کلیه هام رونمایی بشن
پاسخ:
مرسی عزیزم.
اگه وقت داشتی عکس پیتزاتو بذار
پاسخ:
الی بانوووو! دست رو دلم نذار!
۰۴ تیر ۹۶ ، ۰۲:۱۷ بنتُ الهدی
ما خوردیم پیتزا ! البته از نوع خونگیش. برای افطار درست کرده بودم که زیاد اومد و سحری خوردیمش. ما کلا حساس نیستیم به تشنگی حتی ماهی هم خوردیم :))
پاسخ:
ما هم خونگی خوردیم :)
نوش جونتون.
سالک طور!؟ 
کلپچ!! کلپچ!! بعد تو هم فهمیدی معنیشو! O    o

پاسخ:
:)))
خب از مرابت سلوک به دوره که آدم یه سحری پیتزا بخوره :))
آره دیگه کلپچ یعنی کله پاچه :))
عجیب بود که فهمیدم؟
منم امروز خلاقیت به خرج دادم فکر کردم عید فطره کسی و بیدار نکردم ده دقیقه مونده به اذان همه به خرما خوری افتادن:)
من برای امروز به ترکیب یک عدد خرما و یک عدد شاه توت قناعت ورزیدم
پاسخ:
به نظرتون این بدجنسی بوده یا خلاقیت! :)
البته چون خودتونم متحمل خسارات وارده شدین اشکالی نداره.
روز آخره دیگه شما مراتب سلوکتون بیشتر از ماست.
۰۴ تیر ۹۶ ، ۰۹:۱۹ مردی بنام شقایق ...
سلام

پیتزارو با نون اضافه و ترشی و ماست بخورین اصن تشنگی رو متوجه نمیشین :)

یکم کله پاچه هم بعدش میل بفرمایید که بشوره ببره ^_^
پاسخ:
:))
بشوره ببره :))
قابلیت اصلی کله پاچه اصلا همینه!
سلام.
۰۴ تیر ۹۶ ، ۱۱:۰۸ شبنم بیقرار
ما هم در اقدامی کاملا ناباورانه بعد از اذان بیدار شدیم!خخخخخ
پاسخ:
واقعا؟!
این یعنی دیگه مراتب سلوک رو در ماه رمضان ایده آل طی کردین!
روز آخره دیگه :)
۰۴ تیر ۹۶ ، ۱۱:۳۲ شبنم بیقرار
بنده خدا آقای همسر دیروز رفتیم دکتر توی گرما 5 و نیم ساعت منتظر بود هیچی نگفت زبون روزه!
هممون خسته و کفته بودیم. سحرم که بیدار نشدیم. اصلا یه وضیی
پاسخ:
خدا عوض خیر بهشون بده.
این روز آخر اجر مضاعف براتون داره ان شالله :)
من که خسارتی ندیدم
حس گشنگی و تشنگی مون رو از همون بچگی کشتیم :)
پاسخ:
حسابی پس سالک طور :)
بابا من چی خلم:( 
خوندم سالَک طور 
بعد می گفتم سالَک؟ سالَک طور؟
ههههههههه ای اشک خل مشنگ هههههه
پاسخ:
:)))
اشکال نداره بعد از یک ماه روزه داری طبیعیه :)))
آخیش که تموم میشه 
پاسخ:
:|