ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4046.

سه شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۵۶ ق.ظ

گاهی برای انجام کارهای زمان بر به صورت یهویی،

به یه انگیزه ی خیلی قوی نیاز دارم.

مثلا وقتی کل خونه مثل بازار شام به هم ریخته میشه،

بهترین روش حل مشکل اینه که مهمون دعوت کنیم،

تا در کمتر از یک ساعت همه چیز جمع و جور و ایده آل بشه!



+این روش رو امروز استفاده کردیم

و من خیلی راضی و خوشحالم! :دی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۶
لوسی می

نظرات  (۶)

۰۶ تیر ۹۶ ، ۰۱:۵۰ محبوبه شب
به قول آبجی خانم که قبلا بهم میگفت
حتما باید زور بالا سرت باشه تا کار کنی!؟ : ))))

منم دیروز تجربه ش کردم! :دی
پاسخ:
:))
والا. :)
وای که چه کیفی میده 🤗
 یعنی واقعا باید مثه جت عمل کنی😁

پاسخ:
:))
آره دقیقا!
و به طرز عجیبی اثرگذاره! :)
دیشب حتی یک نقطه از خونه ی ما مرتب نبود،
برای همین به مستر گفتم زنگ بزن داداشت بیاد! :))
۰۶ تیر ۹۶ ، ۰۸:۱۷ خانم الفــــ
چه روش جالبی.. توی بهم ریختگی خونه،تنها چیزی که آدم اصلا انتظارش رو نداره،مهمانه..بعد یهو خودش رو بندازه توی این موقعیت و ازش به عنوان راه حل استفاده کنه...چه ایده ی خوبی :)ممنون
پاسخ:
از روشهای مبارزه با نفس در شرایط تنبلی محض! :))
می بینم که باز هم ما را می خندانی دختر :) 
حالا این مهمون بیچاره که خبر نداره دعوت شده خونه تو فقط به انگیزه خونه تمیزی کی هست؟ 
پاسخ:
:))
برادر مستر :)
تازه چون دیروقت شده بود شام نگهشون داشتم! :))
یعنی این کارها رو کرده بودی برای چای شیرینی فقط؟ شام میخواستی بدی چه می کردی :)))
پاسخ:
خونه کلا بازار شام بود!
برای اومدن مهمون باید مرتب میشد دیگه.
بعد چون دیر گفتیم بیان، ساعت هشت و نیم شب(!) گفتیم شام هم بمونن دیگه :دی
۰۷ تیر ۹۶ ، ۰۲:۲۰ ملکه بانو
چه باحالی تو دختر!
من کلا با چیزای یهویی زیاد حال نمیکنم اما تجربه نشون داده مهمون ناخونده در مرتبی خانه در سه سوت موثره
پاسخ:
:)
آره خودمم حس کردم خیلی باحالم :))
دقیقا! خیلی اثرگذاره اما خب قدری هم استرس داره مخصوصا اگر خونه ی طرف نزدیک باشه!