ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4049.

يكشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۳۵ ق.ظ

یهو جوگیر شدم،

تصمیم گرفتم یه فعالیتی رو شروع کنم!

الان ساعت سه و نیم بامداده،

و صدای اذان داره میاد!

هم اکنون فعالیتم تمام شد!

:)



+ان شالله که برکت داشته باشه برامون.

به زودیِ زودی میام بهتون میگم فعالیتم چی بود و چی هست!

:)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۱
لوسی می

نظرات  (۱۰)

۱۱ تیر ۹۶ ، ۰۴:۱۲ محبوبه شب
خداقوت : )
پاسخ:
سلامت باشی عزیز. :)
سلام 
صبح بخیر 
احتمالا خوندن نماز شب نیست ؟:)
اگر هست قبول باشه و التماس دعا:)
پاسخ:
وای چقدر شرمنده شدم از این کامنت!
نه متاسفانه.
سلام :)
۱۱ تیر ۹۶ ، ۰۸:۵۹ دچـــــ ــــــار
:)
پاسخ:
:)
چه خبره اون موقع اذان میگن!
با خورشید مسابقه گذاشتن!
(حوالی نیشابور و اینا گمانم)
پاسخ:
کیا با خورشید مسابقه گذاشتن؟؟!
ما مشهد هستیم :)
لوسی فعالیتتو این موقع انجام دادی که گل پسرا خوابن حتما مهمه
پاسخ:
یهو مهم شد!
میام میگم حالا :)
دشمنتون شرمنده بشه ایشالا :)
شما ببخشید که اینو من گفتم .
آخه عزیز من کارش این بود که این حدودا بیدار بشه نماز شب بخونه .
یه لحظه یاد نماز شب های مادرم افتادم راستش برای همین خیال کردم شما هم لابد این روش در پیش گرفتین :)
ایشالا هر چی هست خیره :)

پاسخ:
نه اتفاقا خیلی خوب کردین گفتین.
احساس غفلت کردم!
فکر کن تا اذان صبح بیدار باشی و به ذهنت هم نرسه که نماز شب بخونی.
مرسی که گفتین.
۱۱ تیر ۹۶ ، ۱۲:۱۴ پـــــر ی
خب میذاشتی کامل بهمون میگفتی 
الان هی فک میکنیم چی بوده:)
پاسخ:
طاقتم نیومد ننویسم! :دی
میگم ولی! امروز یا فردا :)
خیلی هم مهم نیست.
۱۱ تیر ۹۶ ، ۲۱:۰۵ مامان محمدمهدی
اونوقت پایان نامه به کجا رسیده که بجای پرداختن بهش، فعالیت دیگه ای اونموقع شب در اولویت قرار میگیره؟
پاسخ:
:))
خیلی یهویی شد! زد به سرم! همان جوگیر شدن!
و اولین پیشنهاد فعالیتی بود که مستر ازش استقبال کرد!
۱۲ تیر ۹۶ ، ۰۱:۵۵ ملکه بانو
درصد کنجکاوی ما به آسمان رفته!
پاسخ:
:)) عزیزممم.
این کنجکاوی را پایانی است زودهنگام :)
۱۲ تیر ۹۶ ، ۱۱:۴۹ دچـــــ ـــــار
بعد از توضیحات باز همون :)  بعلاوه اینکه اینم بگم : آدم موقع پایان نامه ایده های زیادی به ذهنش میرسه یا بقرائتی رهزنش میشه :/ علی ای حالٍ موفق باشید :[
پاسخ:
بعله دقیقا! ولی من دو ساله که هیچ کاری نکردم به این دلیل که هی گفتم پایان نامه! پایان نامه! :|
از اینور رونده شدم و از اونور مونده!
اما الان خواستم شروع کنم! نهایتش یه مدت پیجم معلق می مونه دیگه! 
کلا من از اون آدمهایی ام که هرچی بیشتر کار داشته باشن بهتر زمانشون رو مدیریت می کنند.