ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4052.

چهارشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۴۰ ب.ظ

امروز با بچه ها رفتیم بیرون،

تو راه بازگشت یه آب معدنی خریدم.

الان بطری رو برداشتم و قدری آب خوردم،

بعد روی بطری رو نگاه کردم،

و دیدم شعار برندش اینه:

بنوش و شکر کن!

:)



+بسیار بسیار زیر تأثیر قرار گرفتم :)

خدا خیرشون بده.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۴
لوسی می

نظرات  (۱۱)

۱۴ تیر ۹۶ ، ۱۲:۴۲ دچـــــ ـــــار
چه ابتکار قشنگی!

+ ممنون از شما بخاطر این دقت :)
پاسخ:
:)
۱۴ تیر ۹۶ ، ۱۲:۵۲ پـــــر ی
:)
پاسخ:
:)
فک کن اینو وقتی تو بازار خسته ای از گرما بخونی..... چ انرژی مثبتی...
پاسخ:
آره واقعا :)
۱۴ تیر ۹۶ ، ۱۳:۱۴ بنتُ الهدی
چه قشنگ :)
پاسخ:
:)
خیلی با حال بود ما هم تحت تاثیر قرار گرفتیم فقط تو کف برندش موندیم
پاسخ:
:)
برندش یادم نیست فکر کنم چشمه بود.
چون مربوط به چشمه های خراسان بود دیگه ننوشتم گفتم برای همه کاربرد نداره.
حالا نگاه میکنم :)
۱۴ تیر ۹۶ ، ۱۴:۵۱ ستاره جان
احسنت :) 
پاسخ:
:)
خوبه بنویس ما بیرون میریم مصرف آب معدنی بالا میره اگه پیدا بشه میخرم
پاسخ:
نگاه کردم اسمش "چشمه رامیان"هست. :)
۱۴ تیر ۹۶ ، ۱۷:۰۱ دچـــــ ـــــار
چشمه ی رامیان؟ :))
پاسخ:
بله!
۱۴ تیر ۹۶ ، ۱۸:۰۳ ملکه بانو
چه زیبا!
پاسخ:
بله:)
چه قشنگ
پاسخ:
اوهوم. :)
چه خاص :) 💚 
پاسخ:
خیلی:)