ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4060.

شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۶، ۰۲:۵۳ ب.ظ

دختری که دو روز بعد از کنکورش،

پدرش فوت میکنه...



+خدا صبر بهتون بده و پدرت رو رحمت کنه ان شالله.

+برای روح پدری که تازه از بدن جدا شده،

صلواتی بفرستید لطفا.

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۷
لوسی می

نظرات  (۱۰)

۱۷ تیر ۹۶ ، ۱۵:۲۷ محبوبه شب
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
چه خبر بدی بود!
خدایش بیامرزاد!
پاسخ:
متشکرم.
انشالله.
۱۷ تیر ۹۶ ، ۱۵:۳۸ پـــــر ی
واسه کی اتفاق افتاده؟ :((( اهالی بیانه؟
پاسخ:
نه از آشنایانمون.
خدا رحمتشون کنه
پاسخ:
الهی آمین.
روحشون شاد
پاسخ:
آمین.
۱۷ تیر ۹۶ ، ۱۷:۱۴ ستاره جان
دو بار پست رو دیدم و فرستادم 
و اولین چیزی که تو ذهنم اومد این بود که ادن پدر خودش رو برای کنکور دخترش رسوند متوجهی که؟
خدا رحمتش کنه 
پاسخ:
بله :(
خدا رحمتش کنه.
اتفاقا دخترش از اونهاییه که دانشگاه های برتر رو نشونه رفته.
ان شالله که یه دانشگاه عالی قبول بشه شاد بشن.
۱۷ تیر ۹۶ ، ۱۸:۰۹ دچـــــ ـــــار
!
پاسخ:
؟
واااای چه سخت
خدا رحمتشون کنه 
پاسخ:
الهی آمین.
۱۷ تیر ۹۶ ، ۲۱:۵۴ ملکه بانو
خدا رحمتش کنه
پاسخ:
ان شالله.
۱۸ تیر ۹۶ ، ۲۰:۲۶ مامان محمدمهدی
اللهم صل علی محمد و آل محمد
پاسخ:
اللهم صل علی محمد و آل محمد.
متاسف شدم 
یاد قبولی داداشم تو کنکور افتادم که تازه خبر رسوندند قبول شدی یهو همزمان مادر بزرگم (مادر مادرم ) فوت کردند :(
بقول داداشم اونموقع مونده بودم چکار کنم ؟
یهو عزادار شدیم اصلا یکساعت هم نتوست داداشم‌خوشحال بشه یهو خبر فوت ایشون اومد..

خدا رحمتشون‌کنه ایشالا تو یه رشته خوب قبول بشن 🌹آمین‌

ده تا صلوات فرستادم
روحش شاد و یادش گرامی🌹
پاسخ:
ای وای! واقعا. باز الحمدلله که قبول شده داداشتون. وگرنه کلافگی و غم رو هم تلنبار میشد.
خدا رحمتشون کنه مادربزرگتونو.
متشکرم روح امواتتون شاد باشه ان شالله.