ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4064.

يكشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۶، ۰۸:۰۲ ب.ظ

با استاد حرف میزدم،

و احساس کردم که

خدای من!

چقدر من تند حرف میزنم!

باورم نمیشه که اینقدر سریع صحبت میکنم!

گاهی که میخوام چیزی رو توضیح بدم

سرعت اسپیکینگم واقعا بالا میره!

واقعا!

باید آرامش بیشتری به خرج بدم!



+بعد فکر کردم اون موقع هایی که عمدا تند صحبت میکنم چی میشم! :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۸
لوسی می

نظرات  (۷)

۱۸ تیر ۹۶ ، ۲۰:۰۷ پـــــر ی
خدا رحم کنه:)
پاسخ:
به بچه ها!
به  مستر!
:|
۱۸ تیر ۹۶ ، ۲۰:۱۵ مامان محمدمهدی
منم همینطورم متاسفانه
پاسخ:
عجب! چه جالب:)
۱۸ تیر ۹۶ ، ۲۰:۴۰ خانم الفــــ
:)
من یه وقتایی که بخصوص هول میشم اینقدر تند حرف میزنم ک هنوز یک جمله رو تمام نکرده،میرم سراغ بعدی :/ کل فعل های اون جملات،توی ذهن خودم فقط شکل میگیره !
پاسخ:
:))
واقعا؟؟!
الحمدلله من جملات رو کامل میگم اما با سرعتی سرسام آور!
۱۸ تیر ۹۶ ، ۲۲:۲۸ آرزو ﴿ッ﴾
من یه رفیق دارم. اون اوایل ورودش به کلاس هیچ‌کدوممون متوجه نمی‌شدیم چی میگه! مثلا وقتی یه‌چیزی تعریف می‌کرد، ما از خنده‌ی خودش می‌فهمیدیم چیزِ خنده‌داری بوده و باید بخندیم! بعد از یک‌سال راه افتادیم دیگه‌! :)
پاسخ:
:)))
لیسنینگتون ضعیف بوده! :))
ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺗﻮﻗﻊ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ
 ﻣﺎﺩﺭﺷﻮﻫﺮﺕ ﺑﺎﻫﺎﺕ ﺧﻮﺏ ﺑﺎﺷﻪ
ﭼﻮﻥ ﺗﻮﺑﺎﻫﺎﺵ ﺧﻮﺑﯽ!!!!!!


ﻣﺜﻞ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﺗﻮﻗﻊ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ
ﮔﺮﮒ ﺗﻮﺭﻭﻧﺨﻮﺭﻩ ﭼﻮﻥ ﺗﻮ ﺍﻭﻧﻮ ﻧﻤﯿﺨﻮﺭﯼ !😂
شباهتهامون داره با هم زیاد میشه...
من حتی قدیما کلاس حفظ قرآن میرفتم معلمم هر جلسه میگفت تند میخونی و هرررر کاری میکردم نمیتونستم سرعت قرائتمو بیارم پایین!!!

پاسخ:
آرهههه منم هرجا که قرآن و دعا میخونم توجلسات قبلش بهم میگن تند نخونیا!
آروم بخون ما وقت داریم! :))
خوبه که یزدی نیستی، چون یزدی ها فوق العاده تند صحبت میکنن، دیگه اون موقع چی میشدی:دی

پاسخ:
بله خوبه :)