ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4065.

يكشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۲۸ ب.ظ

در راه بازگشت

دو تا دانشجوی عراقی رو سوار کردم،

دانشجوی ادبیات انگلیسی بودن.

میگم فارسی خوب صحبت میکنین،

از قبل بلد بودین یا اینجا یاد گرفتین؟

گفتن اینجا.

:)



+خیلی جالبه که آدم بره تو یه کشور دیگه با زبان متفاوت،

و بعد زبان سومی رو تحصیل کنه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۸
لوسی می

نظرات  (۷)

۱۸ تیر ۹۶ ، ۲۳:۲۶ ملکه بانو
چه جالب
پاسخ:
:)
۱۹ تیر ۹۶ ، ۰۸:۰۹ دچـــــ ـــــار
یعنی دانشگاهتون دانشجوی خارجی هم داره!؟

+ خوش گذشت دیروز؟ :) چند ترم حداکثر بهتون مهلت میدن واسه ارشد؟
پاسخ:
بعله. فراوون.
+الحمدلله.
اصلش چهار ترمه. حداقل و حداکثرش چهار ترمه.
و بعد از اون سنوات حساب میشه.اما با افزایش سنوات تا شش ترم هم به راحتی موافقت میکنن چون خودشون میدونن چهارترم کمه!
بعد از اون دیگه مشکل ایجاد میشه، یعنی گیر میدن!
من الان قراره ترم ششمم دفاع کنم.
۱۹ تیر ۹۶ ، ۱۰:۳۷ دچـــــ ـــــار
عجب یعنی از 92 تا الان ارشدین؟ :)
پاسخ:
از 91 تا الان!
دو سال و نیم مرخصی بودم.
این غرهایی که برای عقب موندن از سایر رفقا می نوشتم به خاطر همین چیزها بود!
۱۹ تیر ۹۶ ، ۱۱:۱۲ دچـــــ ـــــار
شما اجر مجاهدو دارید انصافا :)
+ حتا اگه پدر و بچه ها قدر ندونن :/
پاسخ:
چطور؟ به خاطر این وضعیت تحصیلی؟
۱۹ تیر ۹۶ ، ۱۱:۲۳ دچـــــ ـــــار
اتفاقا نگاه مثبتش اینه که خوش بحالتون که همچنان توفیق دارین گاهی برین توی فضای دانشگاه نفس بکشید :)
+ حالا نمیدونم ! چقدر علاقه دارید به این فضا :)
پاسخ:
بله اون که حتما.
http://lucy-may.blog.ir/post/2856
۱۹ تیر ۹۶ ، ۱۳:۵۹ ستاره جان
چند سر بُرد به اینا میگن 
پاسخ:
آره یه تیر و سه نشون :)
۲۱ تیر ۹۶ ، ۲۳:۲۰ مامان محمدمهدی
جالبه واقعا:)
پاسخ:
اوهوم :)