ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4068.

چهارشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۳۰ ب.ظ

وقتی دچار تضارب احساسی میشی!

:|



+گاهی دوست میدارم یک حسی رو تجربه کنم،

یا در هنگام بروز اون حس در یک اتفاق برای دیگری، به جای او باشم،

اما بعد می بینم هم اون حس رو تجربه کردم،

هم شبیه اون اتفاق رو.

اما انگار یه عمقی تو حس دیگران تصور میکنم،

گه در احساسات خودم نیست!

چرا و چطور؟ نمیدونم!

شاید چون از دغدغه های اونها بی خبرم،

و از دغدغه های خودم مطلعم.

در هر حال زندگیِ بی دغدغه واقعا چیز خوبی میتونه باشه!

اما نمیدونم وجود داره اصلا یا نه؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۱
لوسی می

نظرات  (۶)

۲۱ تیر ۹۶ ، ۱۶:۰۲ دچـــــ ـــــار
زندگی بی دغدغه هم مگه هست؟! :)

+پس شما هم گاهی دچار میشید!
پاسخ:
ما که دائما دچاریم.
اما همه ش تقصیر مستره!
۲۱ تیر ۹۶ ، ۱۶:۳۱ دچـــــ ـــــار
انصافا با مستر همدردی میکنم :)
پاسخ:
چطور؟!
۲۱ تیر ۹۶ ، ۱۶:۳۵ ملکه بانو
خدا انسان رو تو سختی آفریده!
تو یه حدیث قدسی داریم مردم دنبال 6 چیز می گرذن که من جای دیگه ای قرار دادم. یکیش همین راحتیه که توی دنیا دنبالشن که نیست!
پاسخ:
شاید.
۲۱ تیر ۹۶ ، ۲۱:۰۸ ستاره جان
مثل اینکه موقع نوشتن این پست و ایجاد اون حسه بیکار بودی 
پاشو بیا فصل پنج منو بنویس خواهر :)))
پاسخ:
وای خوش به حالت که به فصل پنج رسیدی!
۲۱ تیر ۹۶ ، ۲۳:۱۴ مامان محمدمهدی
بعیده زندگی بی دغدغه باشه البته موقتی امکانش هست ولی همیشگی فکر نمیکنم
پاسخ:
موافقم. :)
۲۲ تیر ۹۶ ، ۰۰:۰۷ ستاره جان
ببخشید من تا مرداد وقت دارم فقط!
پاسخ:
ان شالله موفق باشی:)