ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4065.

شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۲۹ ق.ظ

با اینکه وقتی خمار نیستم دوست دارم خمار باشم،

اما وقتی خمارم دوست دارم خمار نباشم!



+جا داره به افتخار این پست کلاه از سر برداریم! :))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۴
لوسی می

نظرات  (۱۰)

۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۱:۴۲ دچـــــ ـــــار
معتادا یه تعبیری دارن که دنیا دوروزه :))
نعشگی رو به خماری  و خماری در پی نعشگی
پاسخ:
درست میگن.
۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۱:۴۶ هورایزن horizon
مرسی به منم سر بزن
پاسخ:
خواهش میکنم.
۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۱:۵۹ ستاره جان
معنیش چی میشه؟ 
پاسخ:
همون کامنت دچار!
۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۲:۲۸ گُل نِگار
:)
جا داره اعلام موافقت ام رو همزمان با کلاه از سر برداشتن بگم:)
پاسخ:
:))
۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۴:۱۸ ستاره جان
معنی اونم نفهمیدم 
.
.
.
.
آقای دچار کجاست گیر بده بگه کشمشم دم داره!!
پاسخ:
من الان نمیدونم چی رو باید توضیح بدم؟
میگم یه شرایطی هست که وقتی اون شرایط وجود نداره، آدم دوست داره که وجود داشته باشه،
ولی وقتی که وجود داره آدم دوست داره که وجود نداشته باشه.
همون خود پست شد دیگه! :))
۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۴:۵۴ دچـــــ ـــــار
@ستاره
منظورش همون جناب دچار بوده !
۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۵:۰۸ ستاره جان
@دچار 
تو هارت و پورتات برای منه 
.
.
لوسی می جان ممنون از توضیح الان دوزاریم افتاد 
پاسخ:
:)
۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۵:۱۲ آرتمیس ‌‌
@جناب دچار
اگه از زبون معتادا کامنت نوشتین که هیچی! وگرنه "نشئه" درسته :)
پاسخ:
:)
مرسی از جانب خودم :)
۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۵:۲۳ دچـــــ ـــــار
@آرتمیس
دادتون اومد دیروز؟ :)
نشئه !؟ میگن ؟ عجب

@ ستاره جان!
+ به بعضیا باید گفت ... هیچی ولش کن هیچی نباید گفت :)
۲۵ تیر ۹۶ ، ۲۱:۱۶ مامان محمدمهدی
اوهوم
پاسخ:
:)