ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4071.

سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۲۸ ق.ظ

شاکی میشم وقتی که

کسی بهم بگه مستر اگر میره مأموریت یه عالمه هم در عوضش داره پول میگیره!

انقدر حرصم میگیره،

حرصم میگیره که نگو!

نه به این خاطر که نبودن مستر با پول مقایسه میشه،

(که البته این خودش عاملی حرص درآر است!)

بلکه به این جهت که آنچه که به مستر داده میشه از قِبَل این مأموریتها،

واقعاً واقعاً واقعاً ارزششو نداره!

طبیعتاً به مأموریت رفتن باعث درآمد بیشتر میشه.

چون حق مأموریت روش میاد،

آما واقعاً واقعاً واقعاً ارزششو نداره!

یعنی یه وقتی خودم به مستر میگفتم که اگر در نتیجه ی مأموریت رفتنهات،

پول خوبی در می آوردی،

لااقل دلگرمی ای داشتم که نتیجه ش درآمد و پول و رفاه ظاهریه.

اما همونم نیست.

البته من اهل پرس و جوی دقیق از مستر در مورد حقوقش نیستم.

اما به شخصه هیچ تغییر و تفاوتی در کاهش الزامات صرفه جوییهامون، احساس نمیکنم!

اتفاقاً این الزامات مدام بیشتر میشه که کمتر نمیشه!



+مطمئن باش که این پست مخاطب خاص مجازی نداشت دوستم!

این پست خیلی وقته که قلمبه ی دل منه،

که تا میگن مستر کجاست و میگم مأموریت،

میگن خب دیگهههه حسابی نونتون تو روغنه!

و من بهتره نگم که در اون لحظه چی دلم میخواد!

+گر مخیر بکنندم به تأهل که چه خواهی؟

دوست ما را و همه حقوق و مزایاش شما را!

:دی

+الحمدلله علی کل حال.

بنده ناشکری نمیکنم الحمدلله که شرایط خیلی خوبی در زندگی داریم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۷
لوسی می

نظرات  (۹)

۲۷ تیر ۹۶ ، ۰۰:۳۴ علی شبانه
مدافع حرم هستن مستر؟
پاسخ:
:)
نه شغل مستر اینطوریه که مأموریت زیاد میره.
۲۷ تیر ۹۶ ، ۰۰:۴۴ پـــــر ی
یعنی واقعا نمیدونی مستر دقیقا چقد حقوق میگیره؟؟؟؟؟
پاسخ:
نه واقعا. :)
لوسی جان درکت میکنم فقط موندم با چه رویی میتونن این جمله رو بگن واقعا برای گفتنش باید خیلی پر رو بود
پاسخ:
خب گاهی هم قصدی ندارن واقعا و نمیدونن که میتونه آزاردهنده باشه.
یا نمیدونن که هزار نفر قبل از اونها این حرف رو زده ن و دیگه ظرفیت من تکمیل شده!
۲۷ تیر ۹۶ ، ۰۹:۳۳ دچـــــ ـــــار
مخاطب خاصا زیاده شده ها! :)
پاسخ:
نه دیگه تاکید کردم که این مخاطب خاص نداشت.
۲۷ تیر ۹۶ ، ۱۲:۴۲ گُل نِگار
درست میگین این مفایسه در قبال پول بسی حرص درآر است..-ــــ-
رزقتون با برکت و زندگیتون سرشار از عشق :)
پاسخ:
مرسی عزیزم.
ان شالله روزی شما باشه :)
۲۷ تیر ۹۶ ، ۱۹:۴۵ مامان محمدمهدی
چه دلش پره:))
پاسخ:
بعله هم! :)
۲۷ تیر ۹۶ ، ۲۳:۱۷ ستاره جان
برای پاسخت به پری بگم: واقعا که!
وقتی طرف کارمنده ندونستن حقوقش خیلی مسئله است دختر! :)
خدا شاهده اگه تو کارمند بودی(منظور یک زن) این شوهر تا خود فیش حقوقی رو می خواست :/
پاسخ:
خب!
متوجه نشدم کجاش مسئله ست؟
من برام مهم نیست! و البته احساسم اینه که مستر هم دوست نداره خیلی پرس و جو کنم.
برای همین مهم نیست.
مهم اینه که هزینه ی زندگی رو بر عهده گرفته که همین کافیه دیگه حالا اینکه چقدر ته حسابش مونده یا نمونده چه اهمیتی داره؟
به اندازه ی یک مدیریت اقتصادی که باید بهش اعتماد کنم! و البته انصافاً اعتمادم رو هم به خوبی جلب کرده.
من یه مدت کارمند بودم، هیچوقت ازم نپرسید که حقوقت چقدره و البته که خودم کارتم رو کلا به مستر داده بودم!
گه گاهی به دست خودم میرسید! خخخخ!
اما من کلا نفهمیدم درآمدم کِی و کجا و چگونه خرج شد! و نپرسیدم و گیر هم ندادم،
البته به جز یک بار که داشتم براش میگفتم که من چقدر بزرگمنش و گل و بلبل و خوبم به این هم اشاره کردم! :دی
۲۷ تیر ۹۶ ، ۲۳:۵۵ ستاره جان
ترکیدم از خنده می فهمی؟ :)
یعنی اینکه فکر کردم عین مامان م.م. کامنت گذاشتم از دل پر تو فکر و خیالم بوده؟ :/ چه گیجم 
و تازه تو فکرم یه کامنت دیگه هم بوده که تا موقعی اینو نوشتم اون رو یادم رفت :/
پاسخ:
:))
بعله! خانم آلزایمری :))
جدول بیشتر حل کن!خخخخ!
۲۸ تیر ۹۶ ، ۰۰:۰۸ ستاره جان
حالا الان به شوخی میگیم ولی من واقعا میترسم :(
قبلا ها جدول حل می کردم الان نه 
پاسخ:
خب باز حل کن :)
منم دارم حل میکنم.
و البته قرآن حفظ میکنم دیگه! :)