ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4080.

شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۲۹ ب.ظ

وقتی استاد آدم وارد تلگرام بشه،

خوبه آدم خوشامد بگه یا نه؟!



:|

+اگر خوشامد بگم دوباره خودم رو بهش یادآوری می کنم!

خوبیش فقط همینه! :دی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۳۱
لوسی می

نظرات  (۸)

۳۱ تیر ۹۶ ، ۱۳:۳۳ دچـــــ ـــــار
فعلا تازه وارده خوش آمد بگید گیج میشه :)
پاسخ:
شاید!
۳۱ تیر ۹۶ ، ۱۶:۰۴ ستاره جان
میخوای حضور خودتو یادآوری کنی که چی بشه حالا؟
پاسخ:
من با این استاد خاطره ها و کارها دارم! :)
مثلا اینکه استاد داور پروپوزالم بوده و شاید داور پایان نامه م هم باشه.
من یه بار به یکی خوش آمد گفتم خودشو زد به اون راهಠ_ಠ
بعد فهمید شمارشو داشتم
پاسخ:
ههه هه!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** *** ***** ****** * **** ****** ** **** **** *** **** ****** ***** *** *** ****** **** ****** *** ******* ***** ****** ** *** ** *** ****** *** ***** ******* ** *** ** *** ***** ******* * ****** ** ** ******* ***** *** ***** *******

کلا خنده دار بود این اتفاق!
پاسخ:
خنده دار بود ولی واقعا طبیعی بود من باز هم عذرخواهم.
اگر عمومی بنویسید من کمتر شرمنده تون میشم و در غیر اینصورت اشکالی برای من نداره فقط شما باید قدری صبور باشید :)
۳۱ تیر ۹۶ ، ۱۸:۲۸ ستاره جان
اتفاقا منم از یک استاد داور پروپوزالم چشم میزنم :/ 
پاسخ:
از استاد چشم میزنم یعنی چی؟
۳۱ تیر ۹۶ ، ۱۹:۲۶ پـــــر ی
نه بابا خوشامدگویی نداره که
پاسخ:
آره نظر خودمم همینه :|
یعنی می ترسم دیگه 
نشنیده بودی تا حالا؟
پاسخ:
چه جالب نه اصلا نشنیده بودم. :)
۰۲ مرداد ۹۶ ، ۲۰:۱۹ مامان محمدمهدی
خیلی کار جالبی نیست:)
پاسخ:
بعله:)