ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4081.

يكشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۱۲ ق.ظ

امروز هفتمین سالگرد ازدواج من و مستر بود،

و خب من که محدودیت جابجایی داشتم،

لذا فقط تونستم کیک بپزم. ( رو کیک نوشتم 7 )

:)

و مستر هم که بالکل فراموش کرده بود،

اما وقتی یادش اومد ما رو به شهربازی و شام دعوت کرد. :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۱
لوسی می

نظرات  (۷)

به به مبارکههههههه :)
پاسخ:
سلامت باشی عزیزم.:)
مبارک باشه. ان شاء الله روز به روز بر مهر و محبت بینتون افزوده بشه
پاسخ:
مرسی عزیزم همچنین شما ان شالله.
مبارکاباشه
ان شاءلله هفتادمین سالگرد ازدواجتون
چه خوب که شما خودتون هم از شهربازی لذت میبرید
من که جایی رو نمیشناسم که بدون این سروصداهای ازاردهنده باشه....
دلم برا شهربازی دوران بچگیم تنگ شده
پرازلذت و درعین حال ارامش بود...
من از موزیکهای تند فعلی این محیطها متنفرم...و همینطور انواع و اقسام بازیهای شبه ق م ا ر   متاسفانه
پاسخ:
ممنونم عزیزم.
عجب! خب البته شهربازی داریم تا شهربازی!
این جایی که ما رفتیم یک محیط سرپوشیده بود الان فکر میکنم که درست میگید اسمش شهربازی نیست!
و اصلا نه آهنگی بود و نه بازیهای قمارگونه.
یک فضای کاملا کودکانه و شاد برای بازی :)
بله اون جاهایی که شما میگید رو ما هم نمیریم.
مبارک باشه عزیزم
خوشبختی تون پایدار
پاسخ:
مرسی عزیزم همچنین شما. :)
مبارکه 
داشتم فکر می کردم تو هفت سال زندگی دو تا بچه ... بقیه فکرمم نمیگم 

محدودیت جابجایی چرا؟ 
چه کیک خوشگلی :) چه دست کوچولویی! :)
پاسخ:
سلامت باشی. آرههه ما هم دیشب به همین فکر میکردیم! ههه!
که نمیشد با بچه ها برم بیرون منظورم بودوگرنه میرفتم یه چیزی هم میخریدم.
تو این گرمای تابستون آدم نمیتونه درست حسابی بره خرید.
البته صبح هم دیر بیدار شدیم و گرما شدیدتر شد!
^_^
دست پسرکه. :)
دست اونه؟ ستاره فداش ****
پاسخ:
:)
خدا نکنه :)
راستی جواب کامنتت که نمیدونم چرا خصوصیش کردی،
اینه که هیچ کار خاصی نمیکنم من تو فر می پزم کیک رو.
کیک خیلی ساده ایه، سه تخم مرغیه و سریع. و از اون کیکهاییه که اصلا لازم نیست خودم با همزن همش بزنم، و استند میکسر خودش هم میزنه آخرم میریزم تو قالب. برای همین اینو زیاد درست میکنم.
و البته این کیک هم کاکائو داره، کاکائویی نیست خودم یه بخشیش رو با کاکائو قاطی کردم که دو رنگ بشه.
وقتی برش میزنی لابه لاش کاکائویی و سفیدیعنی دو رنگ دیده میشه قشنگ تره.
و اگر دقت کنی روی کیک هم معلومه دو رنگه به بخشهاییش تیره تره که کاکائو داره.
۰۲ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۲۱ مامان محمدمهدی
مبارکه:)
کیکتهم خوشگل بود
پاسخ:
مرسی گله :)