ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4082.

يكشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۰۵ ق.ظ

اولین روز از هشتمین سال هم سقفی ما،

با مأموریت مستر آغاز شد.

:)



+امسال سال معجزه ست.

هشتمین سال، سالِ پروازه.

من امسال پرواز میکنمممم. :)

+البته اگر خداوند رحمی بکند و همین اول سالی حالمون رو نگیره :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۱
لوسی می

نظرات  (۴)

۰۱ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۱۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
مبارکه:)
اولین پروازتون به سلامتی بگذره!
پاسخ:
:))
مرسی عزیزم.
اولین شرط پرواز وجود باد های مخالفه! اینقدر زیر بال ها فشار هوا زیاد میشه که یک دفعه از زمین کنده میشیم
درسته که سخته ولی همین  سختیا و باد های مخالف باعث پرواز کردن میشه...



+ایرباس و بویینگ هم غول های اهنی ی میسازند که پرواز میکند.ان شالله این سال سال پرواز توام با اوج گرفتنتان باشد :)))
پاسخ:
:)
البته این کنده شدنها گاهی هم باعث پرتاب شدن در جهت منفیِ پروازتون میشه!
+ممنونم. همچنین شما.
لوسی جان من نفهمیدم چه پروازی؟
مسافرت یا پیشرفت وترقی؟
در هرصورت موفق باشی
پاسخ:
مثلا پیشرفت و ترقی!
البته لنگ پی نوشت آخر هستیم هنوز! :|
به مشکل خوردیم :|
دعامون کن.
۰۲ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۱۹ مامان محمدمهدی
موفق باشی:)
پاسخ:
سلامت باشی :)