ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4106.

چهارشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۴۴ ق.ظ

دیروز دراقدامی تجربه جویانه در یک مسابقه ی تلویزیونی شرکت کردم.

البته تو مرحله ی تلفنیش!

وقتی شروع کردیم مستر بود و بعد رفت بیرون با پسرک.

سوالاتی رو که بلد نبودم از اینترنت سرچ میکردم، :دی

(که خدایی کار سختی بود تو اون مدت محدود!)

و خلاصه که نتونستم تموم کنم مراحل مسابقه رو،

اما نرم افزار سروش برنده شدم که نمیدونم کی بهم میدن! خخخخ!

حالا در هر حال!

مستر از بیرون اومد دید سرچ میکنم یهو بی مقدمه پرید و گفت: بابا فکر میکنی جایزه ت حلاله؟

این عین تقلبه!

:|



+یعنی اساسی زد داغونم کرد! :(

درست میگفت خب!

حالا نگرانم اینا برای تلویزیون باهام تماس بگیرن، مجبور بشم بگم بابا من با تقلب امتیاز جمع کردم :(

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۱
لوسی می

نظرات  (۱۰)

۱۱ مرداد ۹۶ ، ۰۹:۴۶ دُچـــــ ـــــار
حلاله بابا :) اونا دنبال بهونه ان که این نرم افزارها رو براشون بفرستن :))
پاسخ:
حالا بهشون میگم!
اگر اصرار داشتن بهم بدن میگیرم.
بابا مستر! 
دمش گرم 

پاسخ:
بله :)
=))
نچ نچ نچ همین شماهایین که همه فرصتهای خوبو از جوونا گرفتین با تقلب ! چه حوصله ای داشتین خدایی :))
پاسخ:
چقدر ربط داشت خدایی! :))
بعله خیلی هم با حوصله :)
وای
منم یه بار یه نفر دیگه با اسم من تو مسابقه شرکت کرد برنده شد(محدودیت سنی داشت)
من نرفتم جایزه شو بگیرم:-○
پاسخ:
:(
خب بهشون میگفتین! بعد هدیه رو میگرفتین :)
من اگر باهام تماس بگیرن بهشون میگم.
۱۱ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۲۰ آرتمیس ‌‌
پیرو پست "چقد دروغ میگین" ستاره، یه جور دروغ هم محسوب میشه متأسفانه...
چه مستر حواس‌جمعی ;)
پاسخ:
خب من خودم تصورم این بود که اونا قطعا میدونن که ما ممکنه از منابع  دیگه برای پاسخ دادن استفاده کنیم!
البته من تقلب رو دروغ گویی نمیدونم! :|
هردوش بده.
جدا جدا!
حالا خدایی من در طول تحصیلاتم یک بار هم تقلب نکردما! :(
حتی یک بار!
۱۱ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۲۹ میرزا ژوزف پولیتـزِر
سلام نگران نباشید به نظرم. چون حتما خودشون متوجه میشن که ملت تقلب میکنن. 

پاسخ:
سلام. تصور منم همین بود خب برای همین این کار رو کردم.
اما با تلنگر مستر حس کردم مستر درست تر میگه.
۱۱ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۴۲ شبنم بیقرار
خب مگه قید کرده بودن که نمیشه اوپن بوک مسابقه داد؟!
مسابقه ست امتحان که نیست. یعنی شرایط باید یکسان باشه. بقیه افراد هم منابع شما در دسترسشون بوده پس تقلب نیست.
پاسخ:
منم همین فکر رو کردم، چون بالاخره آدم که تو خونه باشه شرایط کمک گرفتن براش مهیاست دیگه.
برای همین این کار رو انجام دادم، چون من خودم اصلا اهل تقلب نبوده و نیستم واقعا/
ولی خب انقدر مستر دقیقه تو این چیزا و صریح هم حکم صادر کرد که دیگه دلمو چرکین کرد.
بعد عذاب وجدان گرفت که اینطوری زده تو ذوقم گفت بیا استفتاء کن اصلا! خخخخ!
۱۱ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۴۳ مامان محمدمهدی
بنظر من که حتی اگه بهشون گفتی و باز اصرار کردن که جایزه تو بدن!!!!!:)، همچنان قبول نکن
پاسخ:
چرا؟! :|
۱۱ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۳۷ مامان محمدمهدی
شبهه ناکه چون:))
پاسخ:
ولی من میگیرم :دی
البته اگر اصرار کننا! گفته باشم!
:دی
۱۱ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۵۳ آدم بـرفـی
چه خوب منم هیچوقت نمیدونم اینجور جاها دروغ بگم حتی چند بارم ضربه خوردم ولی تجربه نشده البته نه مسابقه جاهای دیگه
پاسخ:
:)
خب دروغ نگفتنم خوبه :)