ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

گول نخورید!

جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۰۹ ب.ظ

انسان تنها به دنیا میاد،

تنها زندگی میکنه،

و تنها می میره،

روابط اجتماعی

زندگی اجتماعی،

و نیاز اجتماعی،

یک فریــــــــــــــــــــب بزرگه..


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۳
لوسی می

نظرات  (۸)

بهتره بگیم یک امتحان بزرگه

پاسخ:
راستش ترجیح میدم بهش منفی نگاه کنم!
همون فریب دنیا که میگن، این یکی از مصادیقشه.
همه اونا رو عاطفی بذار 
یه حقیقت انگار ناپذیر و بزززززرگه 
پاسخ:
متوجه منظورت نشدم!
!
واقعا؟
گفتم به جای کلمه اجتماعی، کلمه عاطفی بذار
پاسخ:
متوجه نمیشم که چرا باید جاشو عوض کنم!
همونه دیگه زندگی اجتماعی ناشی از نیاز عاطفی بشره.
:\  
خیلی کجه سکه ات :\ 
من که نگفتم "باید"
اما نیاز عاطفی انسان یک حقیقت بزرگ و انکارناپذیر هست 
بنابراین نمیشه به راحتی اسم فریب روی بخش زندگی اجتماعی بگذاریم گرچه تمام ارتباطات اجتماعی ما انسانها برای رفع نیازهای عاطفیمون نیست 
و بخشی از زندگی اجتماعی میشه زندگی عاطفیمون 
پاسخ:
خب منم همینو گفتم دیگه!
گفتم که زندگی اجتماعی متأثر از نیاز عاطفی بشره!
کلا زندگی اجتماعی یک نیازه! در نتیجه یک حقیقت انکار ناپذیره! اما صحبتم در این پست این بود که نباید گولشو خورد و درگیر این اجتماعی بودن شد و احساس کرد که انسان موجودی اجتماعی است! چون در هرحال انسان موجودی تنهاست! نمیدونم چطور بیان کنم منظورمو.
متوجه منظورت شدم متوجه مشکلت با این متن نشدم!
البته شاید مشکلی هم نداشتی و من اشتباه تصور کردم! :|
در هر حال صحبتت درسته گرفتمش.
سکه هم افتاد نگران نباش. :)
منم شنیدم میگن ته تهش انسان تنهاست 
چون همین اطرافیان هم ممکنه نیازتو برطرف نکنن
میدونی برطرف کننده اصلی خداست 
تونستی ارتباط بگیری بردی
نتونستی هم 
همه نیازهاتو بذار در کوزه آبشوبخور:/ 

پاسخ:
دقیقا.
این پستمو بخون:
http://lucy-may.blog.ir/1394/03/20/post-1185
پست ۱۳۵۳؟ درباره روضه بود که 
پاسخ:
:|
همین آدرسی که گذاشتمو وارد کن!
1185.
1353 رو از کجا آوردی! :|
۱۴ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۲۴ مامان محمدمهدی
عه
پاسخ:
بعله.
وارد کردم بابا 
عنوان پست هست: ۱۳۵۳ 
:| دو بار!!! 
درباره روضه است میگم!!
پاسخ:
نه بابااااا!
آخه من همینو کپی پیست میکنم رو ادرس بار یه متن از شهید چمران میاد که! :|
1158