ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

درد..

يكشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۲۰ ب.ظ

کاش کسی پیدا بشود در این مجلس را گل بگیرد برای ابد...




+مجلس دهم را به خاطر بسپار!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۵
لوسی می

نظرات  (۴)

بدجور بد ودردناک بود[تاسف]
پاسخ:
:(
شهید جواد تیموری....
خونشو داد ک الان اینا اینطوری کنن واقعا؟
شهید پاسدار حادثه تروریستی مجلس
پاسخ:
چی بگم والا :(
مجلس که بوده فقط مجلس قانونگذاری نبوده 
مجلسِ چیز دیگه بوده! 
پاسخ:
برای همین میگم درشو گل بگیرن!
۱۶ مرداد ۹۶ ، ۰۷:۲۹ مامان محمدمهدی
حالم بدمیشه هروقت یادم میفته:(
پاسخ:
:((