ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

کنکور!

يكشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۳۱ ب.ظ

وقتی نتایج کنکور میاد،

آدم نمیدونه باید چه کار بکنه،

با کنکوری ها تماس بگیره و احوالشون رو بپرسه،

یا بی خیال باشه!

اگر تماس بگیری میگن فضوله،

اگر تماس نگیری میگن ما براش بی اهمیتیم،

من اصولاً ظرفیتِ پاسخ نشنیدن و به قولی پیچانده شدن رو تو هیچ مسئله ای ندارم،

برای همین خودم از کسی نمی پرسم رتبه ت چند شده،

شما هم بهتره نپرسید!

اما خواستم بگم اگر کسی از احوال کنکورتون می پرسه،

لزوماً از فضولیش نیست!

و اگر رتبه تون رو بگید یا نگید این رتبه هیچی از شخصیت شما رو نشون نمیده،

اینکه رتبه تون رو نگید نشون میده که شما خودتون هم خودتون رو با این عدد محک میزنید،

و احساس میکنید این عدد هویتی از شما رو بروز میده.

که البته این صحیح نیست.

در نتیجه بی خیال باشین این روزهای زندگی خیلی زود میگذره.

چه با گفتن رتبه و چه بدون گفتنش! :)




+این پست خیلی طولانی بود، سه چهار بار کوتاهش کردم، مختصر و مفیدش شد این!

و فهمیدم چقدر من برای کنکور حرف دارم!:دی

+دم رتبه اولی ها هم گرم. بهشون افتخار کردم واقعا :)

خیلی هم خوب و مسلط صحبت کردند :)

ولی رفقا این خط و این نشون،

رتبه ی اول کنکور دکترای امسال منم! :)




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۵
لوسی می

نظرات  (۱۵)

۱۶ مرداد ۹۶ ، ۰۰:۰۲ آدم بـرفـی
اتفاقا من عصر خواستم از برادر شوهر بپرسم سر همین حرفا زنگ نزدم بعد به شوهر گفتم پرسید خبر داد 
پاسخ:
آره ما هم با برادرزاده ی مستر این ماجرا رو داشتیم!
اون که اصلا به مامان و باباش هم نگفته بود! لذا ما متانت به خرج دادیم فقط احوال پرسیدیم!خخخخ!
خوشم میاد اصلا تو خط این چیزا نیستم 
یعنی عممممرا ها 
از بس تو وب ها حرفش شد فهمیدم نتایج اعلام شده 
پاسخ:
خب کسی رو نداشتی که کنکور بده! داشتی؟
ما چون تو خانواده مون کنکوری داشتیم مطلع هم شدیم.
کلی دعا کرده بودم براش. از هشت صبح بزاش زیارت عاشورا خوندم ک به ارزوهاش برسه. وقتی نتایج اومد سریع رفتم و پرسیدم چی شد و امیدوار بودم ب ارزوهاش برسه.

خوب راستش تنها چیزی ک شنیدم این بود. خیلی بیشعوری!
پاسخ:
واقعا؟؟!
گفت خیلی بیشعوری؟!
:|

نمیخواد بگه نگه چرا بد و بیراه میگه! :|
راستش منم زنگ نزدم به خاطر همین چیزا (بگن فضولی یا اینکه به اون بنده خدا استرس وارد نشه)
پاسخ:
آره دیگه. اینم یه سیاسته.
کلا مهم نیست بهتره موقع نتایج بپرسیم.
هرچند اونم بعضی ها رو دلخور میکنه.
چرا بابا
هم داشتیم هم داریم
ولی من خدایی اونجوری برام مهم نیست با خودم میگم به من چه 
!! 
پاسخ:
خب خوبه اینجامیگی به من چه! خخخخ!
تو از اونایی که براشون بی اهمیته :)

۱۶ مرداد ۹۶ ، ۰۷:۲۸ مامان محمدمهدی
الهی آمین:)
پاسخ:
:)
مرسی مرسی :)
مگه شرکت کردی؟
پاسخ:
میخوام شرکت کنم!
دور قبلی که نتایجش اومده،
دور بعدی هم که هنوز ثبت نامش شروع نشده. :)
خب منم گفتم فضول و دلسوز فرق دارن
بعضیا سالی یه بار به آدم زنگ نمیزنن  ولی بعد اعلام نتایج 6بار زنگ میزنن تا برداری :/
واو خانم  رتبه اول دکترا من حتما رتبه‌تونو میپرسم:)
پاسخ:
به کی گفتی؟
خب آدم بهانه ای برای زنگ زدن پیدا نمیکنه دیگه! کنکور میشه بهانه ش! :)
خوش بین باش خواهر :)
واااای خیلی خیلی ازت ممنونم باعث انگیزه ی مضاعف شدی.
به خاطر جواب دادن به شماها هم که شده باید یک بشم :)
۱۶ مرداد ۹۶ ، ۰۹:۳۲ دُچــــ ــــار
هه هه هه :)
هیچ وقت رفتار اشتباه یکی از فامیل هامون رو فراموش نکردم
من و دخترش هم سن بودیم و از زمان دبیرستان تقریبا مقایسه شروع شد و گاهی پز و افتخار نسبت به دخترش تو مهمونی ها که دخترم درسش فلانه و بیساره
روز نتایج کنکور بلافاصله زنگ زد که رتبه ام رو بپرسه و من گفته بودم به مامان که به کسی نگن و خداروشکر که نگفتن
فقط در حد این که قبول شدم گفتن و ایشون با افتخار که دخترم قبول شده و...
در نهایت خدا لطف کرد دانشگاه سراسری یه رشته خوب قبول شدم
و دختر اون بنده خدا یه رشته خیلی معمولی دانشگاه آزاد
به نظر من رشته و مدرک و دانشگاه چیزی به آدمیت انسان اضافه نمی کنه اما رفتار اشتباه اون مادر هیچ وقت یادم نمیره این مقایسه های بیجا موجب آزرده شدن دخترش شده بود متأسفانه در صورتی که ما به هیچ وجه دنبال این مقایسه ها نبودیم.

پاسخ:
ای بابا! درد مقایسه بد دردیه :(
۱۷ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۲۳ بنتُ الهدی
ایشالا .. ایشالا که خبر رتبه یک شدن تون رو همینجا بنویسید برامون :)
پاسخ:
آی خدا ازت بشنوه خواهر!
ان شالله. :)
دقیقاااا ادم نمیدونه بپرسه؛ نپرسه!
پاسخ:
دوراهی! :)
پیشاپیش رتبه یک دکترا رو به شما تبریک میگویم:)))
و پیشاپیش درخاست شیرنی خود را اعلام میدارم…
:)
پاسخ:
متشکرم که باعث انگیزه ی مضاعف شدی :)
چشم! من اگر رتبه ی یک بشم یه یه بار تماماً و مخصوصاً به نیابت از همه ی خوانندگان اینجا میرم زیارت :)
خوبه؟
اتفاقا وقتی داشتم می نوشتم گفتم اینجا میگم به من چه! :) 
راستی زبانت خوبه؟ اون آزمونش رو بلدی؟ MHLE? درست گفتم؟
پاسخ:
:)
زبانم بد نیست ولی خب نمیتونم ادعا کنم که خووووبه!
فعلا مشکل خاصی باهاش ندارم!
البته برای دکترا نیاز به مدرک زبان هست که فکر میکنم اون موقع به مشکل بخورم!
این چیه؟ نشنیدم تا الان!
بابا برای پی اچ دی که لازمه که
پاسخ:
همون موقع میرم مدرک زبان میگیرم دیگه