ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4108.

سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۳۲ ب.ظ

بعد از نزدیک یک ماه دوباره رفتم دانشگاه،

اما دوباره با موضوع پایان نامه م به چالش کشیده شدم.

هربار بهش فکر میکنم میگم خدایا چی شد که اینطوری شد!

موضوع قحطی بود واقعاً؟

استاد قحطی بود آیا؟

ای روزگار!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۷
لوسی می

نظرات  (۳)

۱۷ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۳۸ میرزا ژوزف پولیتـزِر
هعی روزگار. امان از بعضی از اساتید....
پاسخ:
هعی!
هعععععععی روزگار!
۱۷ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۴۶ میرزا ژوزف پولیتـزِر
امان امان امان امان حبیبــــــــــــــم (واج آوایی)
پاسخ:
:))
۱۷ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۳۶ مامان محمدمهدی
میگما نمیشه بدی یکی واست بنویسدش؟
پاسخ:
مشکل نوشتنش نیست! مشکل چالشیه که اساتید با هم پیدا کردن!
یعنی هرکدوم میگن این یه مدل باید انجام بشه و اون مدلی که دیگری میگه غلطه، و من واقعا نمیتونم بفهمم کدوم درست میگه!
همه شون هم احساس خدایی میکنن تو این موضوع! هرچی هم توضیح بدی میگه عمراً من اشتباه بگم! همینی که میگم درسته!
پیچیده شدن موضوع که هیچ، ترس شدید هم دارم از جلسه ی دفاع!
که آخرش استاد داور نظرش چی خواهد بود!  :|