ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

رقص تو در برابر مرگ..

جمعه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۴۲ ب.ظ

ای حسین!

در کربلا تو یکایک شهدا را در آغوش می کشیدی،

می بوسیدی،

وداع میکردی،

آیا ممکن است هنگامی که من نیز به خاک و خون خود می غلطم،

تو دست مهربان خود را بر قلب سوزان من بگذاری،

و عطش عشق مرا به خود و خدای خود سیراب کنی؟!



+شهادت تو مرا به یاد چمران انداخت،

مدااااام فکر میکنم به "یا حسین" هایی که تو در لحظات آخر میگفتی،

و یقین دارم این دعای چمران در حق تو مستجاب شده...

شهید حججیِ عزیز رقص تو در برابر مرگ چقدددددر زیبا بود.

دعایمان کن،

در جوار خوان بهشتی اباعبدالله دعایمان کن.

+این دعای چمرانِ بزرگ را زیاد بخوانید..

این دعا بی شک همه ی همه‏ ی آرزومندانش را بزرگ میکند.

+لایوم کیومک یا اباعبدالله_صلی الله علیک.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۰
لوسی می

نظرات  (۴)

۲۱ مرداد ۹۶ ، ۰۷:۵۲ دُچــــ ــــار
دعاش چقدر متفاوت بود!؟ ممنون بابت معرفی دعا :)
پاسخ:

برای اینکه چمران متفاوته..

خواهش میکنم التماس دعا.

یقینا لباس زیبای شهادت به قامتشون می اومده که روزی شون شده...
شهادتشون مبارک
پاسخ:

حتما. اون هم این مدلی.

سری که گفت: «من از اشتیاق لبریزم
به سرسرای خداوند می‌روم با سر
هر آنچه رنگ تعلق، مباد بر بدنم
مباد جامه، مبادا کفن، مبادا سر

۲۲ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۰۰ ام شهرآشوب
اللهم ارزقنا
پاسخ:
آمین.
۲۲ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۵۳ مامان محمدمهدی
وای که چقدر شهادت این شهید عزیز قلبم رو داغدار کرد
همش به این موضوع فکر میکنم که امثال حججی کجا هستن و ما کجا؟:( 
امروز صبح که شبکه قرآن صداش رو که برای پسرش صحبت کرده رو گذاشته بود اصلا آروم نمیشدم از اینهمه دور بودن خودم...
پاسخ:
خیلی خیلی خیلی.
الا لعنة الله علی القوم الظالمین.