ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

شهادت هدف نیست.

يكشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۵۰ ب.ظ

هدفتان شهادت نباشد.

هدفتان انجام تکلیف فوری و فوتی باشد.

گاهی اوقات هست که این جور تکلیفی به شهادت منتهی میشود،

گاهی هم به شهادت منتهی نمیشود.

البته آرزوی شهادت خوب است،

اما هدف کار را شهادت قرار ندهید.

هدف کار را کار قرار بدهید،

کاری که باید انسان انجام بدهد و به آن اهداف نتایج کار برسد.



+رهبر انقلاب.

+خیلی دقت کنید به این جملات.

هدف سیدالشهداء_علیه السلام هم شهادت نبود..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۲
لوسی می

نظرات  (۵)

۲۲ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۱۱ آدم بـرفـی
اتفاقا بعضیا با همین هدف میرن که یه درصدم ارزش ندارهآرزوش خوبه اما نه به هر قیمتی!!!
پاسخ:
حالا نمیدونم چقدر ارزش داره اما شهادت نباید هدف باشه.
هدف انجام تکلیفه.
البته قطعا هیچکس به هر قیمتی نمیتونه شهید بشه!
اون میشه خودکشی!
۲۲ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۱۲ دُچــــ ــــار
راهگشا و مفید بود پست. مرسی :)
پاسخ:
به نظرم میاد خیالتون رو راحت کردم!
۲۲ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۴۸ مامان محمدمهدی
خیلی عالی:)
پاسخ:
:)
شهادت انتخاب نوع زندگی است،نه انتخاب مرگ
شهادت انتخاب نوعی زندگی آرمانی است که به اجبار به مرگی آرمانی می انجامد،نه خویشتن را به دهان مرگ پرتاب کردن یا بی خبر از همه جا،ناگهان به دست کافرانو ظالمان کشته شدن...

نادر خانِ ابراهیمی

پاسخ:
عجب! فکر نمیکردم متن نادرابراهیمی باشه.البته چون اصلا شخصیتاً نمیشناسمش احتمالا!
۲۳ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۳۴ دُچــــ ــــار
بله ممنون :) توجیه خوبی بود :/
پاسخ:
توجیه که نبود! خیال ها آسوده تر شد.
اخیراً قرائت های نامناسبی از شهادت ایجاد شده بود.