ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4129.

دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۳۲ ب.ظ

درگیر کار آماری پایان نامه ام،

میخوام خودم انجام بدم،

و میخوام مسلط باشم به کار،

و میخوام جای ایراد باقی نگذارم.



+از اینکه هنوز مامان گاهی میگه تو دیگه مثل دبیرستانت نیستی،

یا اینکه میگه فلانی انتظارش از تو بیشتر بود ولی مطابق انتظارش نبودی(که معلوم نیست چرا مطابقش باید باشم)،

و بعد خواهرم رو موفق میدونه،

و من رو ناموفق بسیار شاکی میشم.

ازاینکه اگر من متفاوت شدم به خاطر همه ی شرایط غیرحمایتی ای بود که اونها با من داشتند،

در کنار همه ی شرایط حمایتی ای که خواهرم داشت.

از اینکه نمیتونه یه ذره حمایت کنه و اینقدر به رو نیاره، حس بدی پیدا میکنم،

خواهرم خودش همراه تره تا مامانم!

من امسال پر از انگیزه ام.

پر از انگیزه های مثبت و منفی برای بلند شدن،

تا بزرگ شدن برای خودم.

دوباره لوسی می شدن.

من یک لوسی می هستم.

من میتونم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۳
لوسی می