ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4132.

سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۵ ق.ظ

وقتی اساتید سر روش انجام پایان نامه‏ ی من با هم کنار نمیان!




+این خیلی نامردیه.

این حرفها رو باید تو دفاع پروپوزال میگفتید!

این نامردیه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۴
لوسی می

نظرات  (۸)

خیلییییی،اصلا حتی غیرانسانیه
اینهمه وقت و انرژی از خودت و خانواده ات صرف شده، کم نیست
حالا باز صددرصد علمی باشه بحثهاشون،و واقعا دغدغه شون علمی باشه باز یه چیزی،خیلی وقتها دانشجو قربانی روابط فردی استادها میشه،که مثلا موقع پروپوزال نویسی باهم مشکلی نداشتن،موقع دفاع دارن:/
پاسخ:
خیلی خیلی!
البته بحثشون علمیه. یعنی نمیخوان همو خراب کنن! این میگه سخت نگیر! اون میگه سخت نگیری خنده دار میشه!
این میگه این روش، اون میگه این روش که کلا غلطه!
اون میگه این یکی روش، این یکی میگه نه بابا! این روش که اصلا جواب نمیده!
تهش این شده که هرچی خودت دلت خواست! جلسه ی دفاع بحث میکنیم سرش! :|
خیلی نامردن!
اینم یکی از استادا گفت! که چقدر بی انصافن که موقع پروپوزال تکلیفتو معلوم نکردن.
خوش به حالت
پاسخ:
کجاش خوش به حالی دارهههههه؟؟؟؟!!!!
همه میگن برو هر روشی خودت میخوای اصلا انجام بده بیا جلسه ی دفاع حرف بزنیم! :|
۲۴ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۳۰ آدم بـرفـی
هی لوسی جون هر کی به فکر خودشه اگه همه کارشون رو درست انجام میدادن که دنیا خوب میشد
به یه جایی که میرسن قبل خودشون رو یادشون میره
پاسخ:
واقعا.
دنیا چندبار اینو بهم ثابت کرده...
نوشتم برو هر روشی دوست داری انجام بده 
ننوشتم؟ نرسید؟
پاسخ:
چرا نوشتی! و من تعجب کردم از جوابت!

خصوصی بود نشد تایید کنم.
۲۵ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۲۶ مامان محمدمهدی
ای بابا
خداروشکر که من ازین روزها نجات پیدا کردم
البته سال٨٨:))
پاسخ:
واو! هشت سال پیش! خوش به حالت واقعا :)
هشت سال دیگه منم میام اینا رو میگم :دی
آها منظورم اینه گرو باباشون 
برو انجام بده بعد ببر پیششون بگو خودتون گفتین 
تو مگه صداهاشونو ضبط نمی کنی؟ 

پاسخ:
:|
وقتی هرکسی یه چیزی داره میگه چطوری بگم خودتون گفتین؟ به کی بگم؟
من باید از کارم دفاع کنم. تو جلسه ی دفاع مهم نیست بقیه چی گفتن!

+نه! :|
صداهاشونو ولی ضبط کن بد نیست
پاسخ:
بی فایده ست. چیز خاصی نمیگن که.
ههههه
 :| 
الان بخندیم یا بگرییم؟ 
سند داشته باش بعدا بگو ببینین چی مثل مریضهای جواب شده باهام  رفتار کردین 
پاسخ:
خنده ی تلخ من از گریه غم انگیز تر است.