ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4137.

چهارشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۱۶ ب.ظ

دیشب رفتیم حرم،

من نمیدونم وقتی برای بار آخر حرم رفته بودی،

چطور درخواستت رو گفتی،

که اینطور تایید شدی.



+الهی انی اعیذهما بک و ذریتهما من الشیطان الرجیم.

خدایا من هرکدوم از پسرهامو نذر یکی از اولیائت کردم،

و هر دو رو نذر امیرالمومنین،

خدایا مبادا برای رشد دادن اونها به ظرفیت من نگاه کنی،

که من هیچم،

مبادا اونها رو به جرم گناه من زمین گیر کنی،

مبادا به خاطر بی ظرفیتی من به اونها هم ظرفیت ندی

خدایا من میدونم که هیچی نیستم،

ازت خواهش میکنم نذرم رو بپذیر،

و پسرانم رو بپذیر،

و برای این پذیرش به من نگاه نکن..

به نامشون، و نیتی که مادرشون داشت نگاه کن.

من هیچوقت نمیتونم اونی باشم که باید،

اونی که لایق مادریِ دو شیعه ی بزرگ از شیعیان امیرالمومنین باشه،

اما تو رب العالمینی،

پرورششون با تو باشد ای رب العالمین. ای کاش که به قبول حسن از من بپذیری.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۵
لوسی می