ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

خلاقیت و مد!

يكشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۰۱ ب.ظ

چی شد که یک نفر فکر کرد که پارگی یه بخشی از شلوار هم میتونه تیپ جذابی ایجاد کنه؟!

چی شد واقعا؟!

و بعد چی شد که بقیه هم حس کردند که آره جذابه،

و خریدند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۹
لوسی می

نظرات  (۹)

اه اه رو اول حرفم بگم یا آخرش؟ 
همونجور که اون هاله های سفید رو شلوارها اوندن اول رو ساق بعد رو ران بعد رو باسن آخر هم رو خودِ فاق(خشتک خودمان!) و همه هم خریدن! :| :/ :\ 

پاسخ:
همه جاش بگو! :))
:|
جای تاسفه.
۲۹ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۱۰ آدم بـرفـی
هر چی کمتر باشه قابل تحمله بعضی هاشون که دیگه واقعا افتضاحن
تازه با پوشیدن این مدل ومدروز فکر میکنن از بقیه بالاترن 
پاسخ:
آره بعضیها واقعا افتضاحن!
ولی خدایی چی شد که این به فکرش رسید!
۳۰ مرداد ۹۶ ، ۲۰:۱۴ مامان محمدمهدی
اولین بار که چشمم به این مدل به اصطلاح روز خورد داشتم غالب تهی میکردم
هنوزم واسم قابل هضم نیست
البته خداروشکر من بخاطر اینکه صبح زود میزنم بیرون و تقریبا دیروقت میام بیرون از اداره و با وسیله عمومی جابجا نمیشم و تو شهر نمیچرخم خیلی مواجه نمیشم ولی همون مثلا هفته ای یبارش هم خیلی برام سنگین تموم میشه دیدن همچین صحنه هایی
احساس میکنم عقلشون از کار افتاده
پاسخ:
منم الحمدلله بر قامت کسی ندیدم اما تو مغازه ها و پیجهای فروش لباس زیاد می بینم و واقعا کپ میکنم!
هیچ مدی تاحالا اینقدر بی معنی و زشت نبوده به نظرم...
جدای از بحث شرعی این مد کاملا مظهر نازیبایی، بی نظمی و شلختگی است...
کاش بفهمن اونهایی که میپوشنشون
پاسخ:
واقعا چی شد که همه خوششون اومد؟ :|
الان دیدم بالاخره فروش مانتو بی دکمه یا شلوار پاره ممنوع است 
بالاخره ها!!!!
پاسخ:
واقعا؟! از کِی ممنوع شده؟
خب مبارک باشه :|
۳۱ مرداد ۹۶ ، ۰۱:۰۲ ام شهرآشوب
بدبختی بشر باعثش شد
پاسخ:
البته بشر در خیلی موضوعات بدبختیشو ثابت کرده ولی اینقدر هم تو ذوق نمیزده!
واقعا؟! از کِی ممنوع شده؟

برگرفته از lucy-may.blog.ir
از وقتی که خیلی دیر شد!

پاسخ:
همیشه دیره!
۳۱ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۵۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
بعضی ها دیگه پارگیشون خیلی زیاده!!! 
پاسخ:
ارهههه پارههههه به تمام معنا.
۰۱ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۲۸ دُچــــ ــــار
دخترا رو میگید یا پسرا ؟ :)
پاسخ:
هردو.