ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4154.

چهارشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۵۹ ب.ظ

وقتی رویاهای زندگیت با هم جمع نمیشه!




+یا شاید بهتره بگم وقتی که جمع شدن رویاهای زندگیت،

یه پشتکار عالی،

یه همت مضاعف،

و یک یار همراه میخواد،

و تو تقریباً هیچکدوم رو نداری!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۱
لوسی می

نظرات  (۵)

من دوتا اولی رو ندارم فقط آخری هست اونم که با زور وکتک نمیتونه منو به رویاهام برسونه😀😀
یار منظورت مستر هست دیگه!؟
پاسخ:
آره منظورم مستر بود.
مستر اهل تشویق هست اما سبک رویاهای مستر با من متفاوته در نتیجه هرکدوم به راه خودمون میریم. :)

۰۲ شهریور ۹۶ ، ۰۷:۵۷ دُچــــ ــــار
:)
خب یه دونه از رویاهارو دریابید
این تقریبا طبیعیه که هیچکس به همه همه‌ی رویاهاش نمیرسه
پاسخ:
نمیشه خب! هرکدوم رو که بذارم احساس خسران شدید میکنم :(
دقیقا همین حسو دارم.
شاید باورت نشه ولی جوابت به آدم برفی کلی آرومم کرد. گاهی از این تنها رفتن خسته مبشم و عمیقا دلم میخواد آقای همسر هم با من هم آرزو بود
پاسخ:
:)
عزیزمممم. گاهی اینطوری میشه دیگه.قسمت اینطور بوده. اما هرکسی باید دلش به حال رویای خودش بسوزه. گاهی هیچکس با تو همراه نمیشه اما نباید رویاتو زمین بذاری..
منم گاهی عمیقاً دلم میخواد مستر هم با من همراه میشد و مطمئنم اگر همراه بود الان هردو ده سال جلوتر بودیم، من اگر میتونستم با مستر همراه میشدم در رویاهاش، و خیلی هم سعی کردم وارد رویاهاش بشم اما برعکس من رویاهاش واقعا انفرادیه و خودش هم اهل اشتراک رویاهاش برای رسیدن به اونها نیست!
۰۵ شهریور ۹۶ ، ۲۲:۰۴ مامان محمدمهدی
منظورت از رویاهات یعنی چیا؟
هرچی فکر میکنم رویایی نمیبینم واسه خودم،طبیعیه؟! شایدم معنی دقیق رویارو نمیدونم و واقعا دارم و خودم متوجهشون نیستم؟!
راهنمایی
پاسخ:
اون برنامه هایی که دوست دارم بهشون برسم و برای رسیدن بهشون باید تلاش کنم.
مثلا تاسیس شرکت کارآفرینیم!
این مثلا یکی از جنبه ی شغلی و اقتصادیشه، به لحاظ سبک زندگی هم دوست دارم یه روتین هایی تو زندگیم باشه که متاسفانه هنوز نیست.
یا یه آموخته هایی که هنوز ندارم یا یه سری کارهایی که هنوز نکردم.

شاید چون به رویاهات رسیدی و زندگیت همونطوری داره پیش میره که میخوای و دوست داری. و این عالیه که. :)