ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4156.

يكشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۰۷ ب.ظ

این روزها گاهی پر از حس استرس میشم برای کنکور!

این استرس رو دوست دارم اما طولانی شدن زمان...

گاهی خوبه چون پایان نامه هم هست،

و گاهی بده چون تحمل این استرس تا زمان کنکور رو ندارم.

علاوه بر این تو ذهنم انگار خیلی ساده گرفتم و وقتی حجم منابع رو می بینم استرسم بیشتر میشه و خوشحالتر میشم از اینکه خیلی مونده!

نمیدونم فعلا که سیاستهای عجیبی دارم

خیلی خیلی خیلی دوست دارم که کنکورم رو عااااااااالی بدم و رتبه ی یه رقمی بگیرم و قبول بشم و خیال خودمو راحت کنم!

دوست دارم آمار بخونم و بعد بزنم تو کار شخصی و علمی!

حتی به این فکر کردم که اگر تو آمار موفق بشم میتونم حتی نرخ مقالاتم رو هم بالا ببرم،

و این خیلی عادلانه ست.

مدتیه رو دور رژیم گرفتن هم هستم.

و فعلا که تغییری نکردم! خخخخ!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۵
لوسی می