ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4168.

پنجشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۵۹ ب.ظ

همه مون باید یک جورِ خوبی هدفهای باارزش برای خودمون بچینیم،

امروز فکر میکردم که به فرض که من به اون هدف شغلی ای که میخوام برسم،

آیا این هدف شغلی، هدف معنوی هم هست؟

باید برای کسب درآمد هدف مقدسی داشته باشم،

من مرد نیستم که هدفم معاش خانواده م باشه و این هدف، در هر حال یک هدف مقدس به حساب بیاد،

نه! من هدف میخوام!

من تقدس میخوام!

من جهاد فی سبیل الله میخوام،

هدفی که هروقت تو راهم کم آوردم،

با تأسی به اون راهم رو با قدرت ادامه بدم.

من هدف لازم دارم.

دم دستی ترین چیزی که به فکرم میرسه اینه که هر ماه بخشی از درآمدم رو صرف اسلام و مسلمین کنم،

نمیدونم این چقدر میتونه به تعالی روح من کمک کنه،

من مشاوره لازم دارم!

کمک!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۶
لوسی می