ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4172.

يكشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۲۰ ب.ظ

خب به شهدای فامیل خودمون متوسل بشیم.

و از مادران شهید تو اقوام خودمون طلب دعای خیر کنیم.

ها؟!

:)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۹
لوسی می

نظرات  (۹)

هر طور راحتید!!!
موفق باشید!!
پاسخ:
:)))
کامنت خوبی بود. :)
بستگی داره کدوم در دسترس تر باشن

قرار گرفتن وبلاگ شمارو در میان صد وبلاگ برتر بیان تبریک میگم. 🌷🌷
پاسخ:
اقوام معمولا در دسترسند! نیستن یعنی؟
البته شهدا که همیشه در دسترسند. قرب و بعد و دسترسی در موردشون معنی نداره!
مرسی عزیزم. لطف کردی.
واقعا احساس خاصی ندارم به این موضوع. نمیدونم یعنی غیرطبیعی ام؟!
موافقم 
خب چرا این پست رو گذاشتید ؟
دلیل خاصی داره
پاسخ:
چون ما معمولاً از اطرافیانمون غافل میشیم.
به نظرم میاد که باید تو خانواده از مادران شهید تجلیل بشه.
یعنی همه مون بروز بدیم که حواسمون هست که اونها در مراتب بالایی قرار دارند، اینطوری هم اونها تحمل داغ فرزندانشون براشون ساده تر میشه و هم اینکه کل خانواده حال و هوای شهادت و معنویت میگیره.
نه اتفاقا درستش همینه

 از امام موقع ورود به تهران در هواپیما پرسیدند احساستون چیه؟
امام گفتند احساسی ندارم
پاسخ:
:)
ممنون.
ممنون از کامنتت قدری به فکر فرو رفتم!
ا وبلاگ برتر شدی؟
چه باحال:)) مبارکه:)

خب مرغ همسایه غازه!
پاسخ:
نه بابا! صدتا وبلاگ برتر انتخاب شده مثلا من پنجاه شصتمی بودم! همچین برتر هم حساب نمیشه!


+نگو که بازم مثل همیشه پست رو قبل از ویرایش خوندی! خخخخ! چون این پی نوشتم بود :)
بعد خوندن پستت دارم تو ذهنم لیستشون می کنم ولی فکر نکنم روم شه بهشون بگم! نمی دونم چرا اصلا بهشون به دید مادر شهیدی نگاه نمی شه تو خانواده
پاسخ:
آره دقیقاً. برای همین اینو نوشتم.
فکر میکنم مادران شهدا نیاز دارند که بهشون ابراز کنیم قدرشناس فرزندانشون هستیم و حواسمون هست که اونها مادر شهید هستند.
اینطور فرهنگ شهادت بیشتر در خانواده زنده می مونه و اصلا خانواده حس و حال معنوی بیشتری پیدا میکنه. اما غالبا از اونهایی که اطراف خودمون هستند غافل میشیم و به مراتب عظیم سایر مادران و پدران شهدا یا سایر شهدا فکر میکنیم.
همون یار در خانه و ما گرد جهان میگردیم و اینها!
۲۰ شهریور ۹۶ ، ۰۹:۱۹ دُچــــ ــــار
میشه امتحانش کرد :)

پاسخ:
بله میشه :)
سلام 
تو فامیل مون سه تا شهید داریم ولی هیچوقت من ندیدمشون :|
ولی مادر شهید میشه عمه ام منتهی عمه ام الان نمیتونه حرف بزنه :(

+
ولی من از این به بعد فقط به شهید ابراهیم متوسل که نه ولی کمک میخوام :)
شهید ابراهیم رو ندیدم ولی میدونم چکارای کرده  یا همرزم شهید که شهید شدند ⚘⚘

پاسخ:
سلام.
خب فکر میکنم در شرایط عمه ی شما سر زدن به ایشون از اوجب واجباته! :)


+ :)
همین کارو می‌کنیم:)
پاسخ:
احسنت به شما.:)