ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4189.

چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۲۵ ب.ظ

بعد از سه هفته جستجو،

امروز بالاخره مرکز بهداشت نزدیک خونه رو پیدا کردیم و رفتیم برای قد و وزن گل پسر!

بعد از خودمون هم تحقیقاتی به عمل آورد،

و گفت مشاوره مون رایگانه،

و منم که کلاً پایه ی مشاوره رفتنم، (مدیونین اگر فکر کنین به خاطر رایگان بودنش پایه شدم! :دی)

ولی خب باید امتیاز افسردگی و خشونت و امثالهم به یه حد خاصی میرسید که مال من کم بود!

بهش گفتم یه مشاوره هم برام ردیف کن برم دیگه!

برای همین امتیازات رو افزایش دادیم :))

آقا من رفتم مشاوره که بهش بگم به زندگی نمی رسم و مدام در حال دویدن هستم و هیچوقت هم از خودم راضی نشدم!

و در حین صحبتها ایشون نتیجه گرفتند که ریشه ی مشکلات بنده در وقت نگذاشتن برای خودمه!

درست میگفت!

من برای خودم خیلی خیلی کم وقت میذارم،

و کلاً با باری از مسئولیتهای زیاد، بدون کمک و همراه، با ایده آل گرایی زیاد، و خود کم‏‏ موفق بینیِ محض دارم خودمو داغون میکنم!

و این باعث فشار روانی بر من شده. :(

لذا موکداً توصیه شدم به کلاس ورزشی!

:)




+حالا تصمیم دارم کلاس ورزشی برم!

فک کن وسط ماجراهای دانشگاه رفتن و کنکور و پایان نامه برم کلاس ورزشی!

فکر کنم این چندماه زیادی بهم خوش بگذره! هههه ههه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۹
لوسی می

نظرات  (۱۰)

ورزش واسه روحیه و نشاط آدم تاثیر بسزایی داره!!!!

واقعا مشکلات روز مره !!ما رو از خودمون دور کرده!!!!

دلتون سرشار آرامش!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
دقیقا همینطوره باید وقتی برای خودت به تنهایی صرف کنی.
اتفاقا امروز داشتم با آقای همسر حرف میزدم همینو گفتم. گفتم نصف کم اوردنا و خستگیای بیش از حدم مال اینه که اصلا وقت خالی برای خودم ندارم. از ۸ که شازده پسر بلند میشه تا ۱۲ که شاهزاده بخوابم بگوب مشغولم
پاسخ:
دقیقا همینه.من هیچوقت اینقدر قطعی به این نتیجه نرسیده بودم. خدایی صبر ایوب میطلبه مادری کردن.
پسرت رو نمیفرستی مهد؟
منم یه مدت تصمیم گرفتم بذم کلاس ورزش ولی موندم بچه ها رو کجا بذارم بی خیال شدم
پاسخ:
حتما برو. اگر مثل من درگیر خستگی روانی شدی حتما برو. حتی اگر شده یه ساعت در هفته.
هرجایی! من حتی اگر شده شب میذارم پیش مستر میرم!
این بار مسئولیتتون من رو به یاد فامیل دور انداخت

پاسخ:
:))
اول فکر کردم نوشتید پسرخاله!
خواستم بگم باور کنین بار مسئولیتهای من از اونم بیشتره
بعد دیدم نوشتید فامیل دور، راستش بار مسئولیتهاشو یادم نمیاد!
فکر کنم دم عید غدیر شبکه نسیم نشون داد
توضیح دادنی نیست
پاسخ:
متاسفانه ندیدم:(
۳۰ شهریور ۹۶ ، ۰۷:۰۲ مامان محمدمهدی
چه خوب
حتما کلاس ورزشی بروو
اوصیکم به پیلاتس:))

پاسخ:
آره میرم فعلا که قصدم شناست. والا پیدا کردن باشگاه سنگین و متین تو ماه محرم کار سختیه.
شازده پسرو میگی یا شاهزاده؟
شاهزاده که قراره بره پیش، ولی فقط ۳ روز در هفته است و صبح تا ظهر. 
شازده پسرم که هنوز خیلی کوچیکه برا مهد گذاشتن
پاسخ:
شاهزاده دیگه.
چه حالب که پیش دبستانی فقط سه روز در هفته ست!
۳۰ شهریور ۹۶ ، ۰۹:۱۴ دُچــــ ــــار
مشکل شما فقط اینه که توقعتون از خودتون بالاس :)) حتی شاید از اطرافیانتون
پاسخ:
شاید.
مشاور به ما حرف خوبی زود . گفت اولویت هاتون رو اینطور بچینید .
اول خودم دوم همسرم سوم فرزندانم
منتها انگار ما برعکس عمل میکنیم !
باز خوبه درس تون رو فدای بچه ها نکردید وگرنه اوضاع خیلی بدتر از این ها بود !
گفت تا خودت خودت رو دوست نداشتی باشی، نمیتونی در ارتباط با همسرت موفق باشی، اگر به خودت برسی، همسرت هم همراهیت میکنه. 
خیلی وقت بود اینجا کامنت نذاشته بودم : )
پاسخ:
درسته.
اما خب گفتنش ساده ست. عمل کردنش سخته بستگی به شخصیت آدم داره.
بله راه گم کردین؟ :)
ورزش خیلییی خوبه 
پاسخ:
به به خانم دکتر :)
بله توصیه ی پزشکانه :)