ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

ایرانی بخریم!

چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶، ۰۳:۱۸ ب.ظ

ایرانی بخریم خب!

چرا اینقدر اذیت میکنیم؟

چهار تا دفتر و مدادرنگی ایرانی خریدن اینقدر زحمت داره؟

من قبول دارم که آدم وقتی میخواد یه چیزِ گرون قیمت بخره که عمری براش کار کنه،

و پولش رو هم به زحمت جمع کرده خب بره یه جنس خوب بخره،

اما خداوکیلی لوازم التحریر خارجی خریدن ظلم عظما در حق این مملکته!

بابا ده هزار تومن، بیست هزارتومن بیشتر نیست!

نهایتش بی کیفیت در میاد دوباره میخری دیگه! ای بابا!




+میخواستم یه جنبشی بین همسایگان وبلاگ راه بندازم بریم تو مغازه ها هی بپرسیم "فلان کالا ایرانیشو دارین؟ من فقط ایرانی میخرم."

مخصوصاً مغازه هایی که شلوغ هستند (این روزها همه ی لوازم التحریری ها شلوغند) که بقیه ی مشتریها هم بشنوند!!

جهت تبلیغات فرهنگی!

بعد ترسیدم مغازه دار بگه آره ایرانی هم دارم؛ شما مجبور بشید بخرید! :دی

و این باعث بشه جنبش از کار بیفته!!

لذا بی خیال شدم.

اما اگر پایه هستید این کار رو بکنید. هرکس به قدر وسع خودش تلاش کنه.

ما همه ساکن این مملکتیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۹
لوسی می

نظرات  (۱۰)

چه دیدگاه بلندی دارید!!!

موفق باشید!!
پاسخ:
ممنون از شما!
بزرگترین مشکل من اینه که گاهی یادم میره به کجایی بودنش فکر کنم!
پاسخ:
تمرین کنین :)
لوازم گرون قیمت با کیفیت ایرانی هم داریم. فقط باید پیش از خرید از کیفیتشون تحقیق کرد.
مثلا لوازم برقی پارس خزر که واقعا خوبن
یا لوازم خانگی
و انواع ظروف چینی و آرکوپال و تفلون و قابلمه و...
که همه با کیفیت ایرانیشون موجوده
با قیمت های بسیار به صرفه تر و بعضا کارایی بهتر از خارجی
پاسخ:
درسته. این رو قبول دارم اما خب منظورم مثلا یخچال و لباسشویی و اینها بود.
البته من اگر باشم اونها رو هم ایرانی میخرم! کلا گفتم نخریدن ایرانیِ اونها قابل توجیه تره تا یه چیزی مثل لوازم التحریر!
آرع اتفاقاً خیلی کار خوبیه 

من این کارو کردم .. البته برا همین چیزایی که خودم نیاز داشتم مثلا خودکارو اینا ... رفتم گفتم خودکار میخوام خوب ..گفت اینا خیلی خوب ..گفتم نه ایرانی باشه ... من قبلاً بیک استفاده میکردم ..اما الان به جاش کیان اومده اونم ایرانیه ..خیلی خوب ..برگه کلاسوریم همینجور :دی
پاسخ:
از یه جا باید شروع کرد دیگه همه از خودمون شروع کنیم.
آفرین به شما :)
البته کیفیت لوازم التحریر ایرانی اصلا پایین نیست و به نظرم حتی در همون حد " خراب میشه باز میگیریم" هم نمیتونیم نخریدنش رو توجیه کنیم. من تو این لوازم هربار که ایرانی گرفتم پشیمون نشدم. خیلی از اوقات اینکه گفته میشه جنس ایرانی بی کیفیته خودش یه جو الکیه. بی کیفیت بودن واسه درصد نسبتا کمی از اجناسه که اغلب هم شامل وسیله های بزرگتره.

این جو تا حدودی تو فامیل ما هست و خیلی خوبه :) دیدن چهره متعجب برخی فروشنده ها و مشتری ها وقتی میگی چون ایرانی نیست نمیخرم، خیلی جالبه :))
پاسخ:
درسته. کلا گفتم حالا یکی هم که شک داشت ایرانی هم خوبه، نخواد بهونه بیاره! :دی
ما خانوادگی خودکار استایلیش میخریم:)) x4ش عااالیه! هم روون و راحته هم قیافه ش شیکه هم کلی رنگای مختلف داره!
فقط مجبوریم از شهر خودمون بخریم!
شهرکتاب کنار ما هزارجور خودکار داره این یه رقمو نداره. داداشمم یه دور کل انقلابو زیر و رو کرد براش ولی پیدا نکرد!
هیچ وقت همت نکردم برم شهرکتاب بگم لطف کنید اینو بیارید:) باید برم بگم:))
پاسخ:
افرین بر شما :)
مبشد این جمله ی طلایی رو هم بگید

من بخاطر گل پسر و پسرک، ایرانی میخرم
پاسخ:
:) اینم میشد! ولی چرا از بچه ها مایه بذاریم؟ کلا ایرانی میخریم چون ایرانی هستیم!
بعد یکی میاد میگه ما بچه دوست نداریم بچه هم نمیاریم پس ایرانی نمیخریم! :دی
البته حرفتون درسته این به خاطر آیندگانه.
۳۰ شهریور ۹۶ ، ۰۷:۰۹ مامان محمدمهدی
اتفاقا ایده ی خوبی بود ایده ت:)
من هم خیلی سعی کردم تو این یکی دو سال اخیر به سمت اجناس ایرانی رو بیارم
البته اعتراف میکنم همسر بیشتر از من پایه بوده و باعث این امر شده و جاهایی هم که باز من یادم رفته مانعم شده
و در مجموع هم ناراضی نبودیم از انتخاب ایرانی
پاسخ:
افرین. ادامه بدین بقیه رو هم جذب کنین. جذب بقیه هم مهمه.
راستش تو لوازم تحریر واقعا خودکار خوب ایرانی من ندیدم :) 
تو زمینه ی دفتر و کاغذ و کلاسور اوضاع خوب شده ، ایرانی های با کیفیت، اتفاقا دیشب یه دفترچه خریدم از زیبایی و کیفیت چیزی کم نداشت و عالی بود ...اما خودکار و ... من ندیدم راستش ... 
من خودم سعی میکنم از جنس های ایرانی خرید کنم و قبلش یه سرچ میکنم تا مارک های خوب رو بشناسم... 

پاسخ:
خب انصافا هرچه بیشتر بخریم احتمال خوبتر شدنش بیشتره.
بچه ها تو همین کامنتها برندهای خوب ایرانی رو معرفی کردن.
و حالا من از لوازم برقی ایرانی ماشین لباس شویی آبسال رو بهتون توصیه میکنم ... واقعا عالیه... 
یخچالمم امرسانه ... خوبه من راضیم... ولی مارک های سینجر و ایکس ویژن میگن بهتره...
جارو برقیمم پارس خزره واقعا خوبه... 
تقریبا همه رو ۴ ساله دارم استفاده میکنم هیچ مشکلی نداشتم خداروشکر...

پاسخ:
آفرین واقعا. ممنون تجربه ت رو گفتی :)