ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4206.

يكشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۶، ۰۶:۲۹ ب.ظ

من میگم فلانی که قبلا مثل شما تا عصر سر کار بود،

حالا ارتقا پیدا کرده ظهرها میاد خونه،

شماها ارتقا پیدا کنین هی نبودنهاتون بیشتر میشه

آدم می مونه دعا کنه ارتقا پیدا کنین یا نکنین!

حالا امروز میبینم مشکل این نیست

شما همین که موقع تعطیلی پاشین برگردین خونه خودش کلی هنره!

والا من موندم این چه کاریه تو این مملکت که تموم نمیشه حتی اگر همه ی کارمندها اضافه کاری واستن بازم کار هست و کار هست و کار هست و در عین حال هیچ کاری هم تو این مملکت پیش نمیره و نمیره و نمیره و هیچ باری هم از زمین بلند نمیشه که نمیشه که نمیشه!

:|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۶
لوسی می