ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4220.

دوشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۲۹ ب.ظ

تصمیم دارم قدری پژوهش های شهیدمحور رو در دستور کار قرار بدم.

احساس میکنم یه فضای لایتناهی برای جذب کاتالیزور جلوی رومه،

اما کم بهره می برم.



+یک روز بنشینیم موقعیت و نعمتهایی که داریم و باعث رشد ما میشند رو شناسایی کنیم و بنویسیم،

بهشون اهتمام بورزیم.

+بزرگی میگفت الان که نمی فهمیم اما وقتی از دنیا رفتیم می فهمیم که زیارت ائمه چه اثراتی بر روح ما داشته،

و هرقدر هم زیارت رفته باشی، باز هم در نهایت احساس خسران خواهی کرد در "یوم الحسرة".

تعمیم بدهید!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۴
لوسی می

نظرات  (۵)

۲۴ مهر ۹۶ ، ۱۲:۴۲ محبوبه شب
نمیدونم چرا یاد این ضرب المثل افتادم که میگه
" گر گدا کاهل بُوَد، تقصیر صاحب خانه نیست"
پاسخ:
چون مرتبط بود :)
۲۴ مهر ۹۶ ، ۱۳:۲۸ دُچـــ ــــار
توصیه میکنید تا داغید این لینک رو کامل بخونید:

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13910902000693
پاسخ:
:)
۲۴ مهر ۹۶ ، ۱۴:۴۵ دُچـــ ــــار
معلومه نخوندید که اینجوری :) برخورد کردید... :))
پاسخ:
چرا خوندم! چی باید میگفتم؟
هرچی فکر میکنم جواب درست همونه:
:)
۲۴ مهر ۹۶ ، ۲۲:۳۵ شرف الدین
به نظر من به جای شهید، باید روی خود شهادت کار کنیم. شهدا افراد مختلفی اند با طبع و ذائقه های مختلف، اما شهادت یک مفهوم عالی و مقدس هست که بالذات ارزشمنده
پاسخ:
نظر شما درست و محترم اما به نظر من تفاوتی ایجاد نمیکنه. سیره ی شهید میتونه شهادت رو معنی کنه.
با این ستاره ها میتوان راه را پیدا کرد. :)
۲۹ مهر ۹۶ ، ۱۴:۱۳ مامان محمدمهدی
من که خیلی کاهلی میکنم در زیارت رفتن
خدا خودش عاقلم کنه
خوش به حال شما همسایه ی امام علیه السلام
پاسخ:
این یک مثال بود!
منظورم مواردی از این دست بود که دردسترسمون هستند و کاهلی می کنیم شما که دورید از همه جا.
و ماشالله خدا برکت داده به روزیتون همه جا هم میرین.