ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4223.

سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۶، ۰۶:۱۵ ق.ظ

امروز تصمیم گرفتم ورژن جدیدی از سپری کردن اوقات رو امتحان کنم.

بیدار موندن بعد از نماز صبح،

و انجام فعالیتهای پژوهش محورانه!



+قبلاًهای دور این کار رو انجام میدادم اما رسماً ساعت دوازده و یک ظهر دیگه کم می آوردم و پلکهام خود به خود بسته میشد!

و با وجود پسرک اصلا نمیشد چشم رو هم بذارم

و اینکه ظهرها عصبی و خسته بودنم نمود پیدا میکرد،

باعث شد که عطای فوایدِ رسیدن به کارهام رو به لقاش ببخشم و تا بیدار شدن بچه ها بخوابم!

حالا میخوام یه بار دیگه امتحان کنم.

شاید این بار خوب باشه :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۵
لوسی می

نظرات  (۱۱)

۲۵ مهر ۹۶ ، ۰۷:۱۲ آقاگل ‌‌
این روش شب بیداری توی خوابگاه خیلی خوب جواب میداد. ولی توی خونه زیاد خوب نیست. بخصوص اگه یه سری وظایف هم بر دوشت باشه. من خودم شبا تا یک و دو بیدارم و بعد خوابم تا قبل طلوع آفتاب. و بعد باز بیداری تا عصر و عصر یکی دو ساعت خواب. اگه بتونین این شکلی هماهنگ بشین باهاش میتونه جواب بده فکر کنم. :)

پاسخ:
دقیقاً نکته ش همینه که نباید مسئولیتِ دیگری به دوشت باشه، و یا خواب و بیداریت متاثر از خواب و بیداری یک یا دو نفر دیگه باشه! در این صورت میتونی زمانت رو تنظیم کنی.
البته این روشی که گفتید هم خوبه امروز قراره اگر تا عصر دووم آوردم بعد با بچه ها بخوابم! ببینم چطور میشه.
۲۵ مهر ۹۶ ، ۰۷:۵۴ ستاره جان
آره شنیدم بیدار موندن اون موقع "رزق" را زیاد می کند 
پاسخ:
بله من کسانی رو میشناسم که تجربه هم کرده اند.
۲۵ مهر ۹۶ ، ۰۸:۲۸ مردی بنام شقایق ...
سلام

بنظرم نیاز اساسی تر از خوراکو پوشاک برای انسان خوابه!

چیزی که ازش محرومیم تقریبا!
پاسخ:
حالا خدایی اساسی تر که نیست ولی موافقم باهاتون.
گاهی ادم به جایی میرسه که باتریش تموم میشه.
۲۵ مهر ۹۶ ، ۱۰:۱۳ مردی بنام شقایق ...
من حاضرم ناهار نخورم ولی حداقل 6 ساعت خواب مفید داشته باشم در روز


بهترین دوران خوابی ما مربوط به زمانی بود که شرکت نفت بودم تو عسلویه!

صبح 6 میومدیم سر کار تا 12
12 تا 1 ناهار رو میخوردیم با دوغ!
بدو بدو میرسوندم خودمو به اتاقم و کولر گازی هم که کلن روشن بود و اختلاف دمای بیرون و درون حدود 30 درجه!
اصن همین که دم در میرسیدم می افتادم!
1 تا 2 بعضی وقتا تا 2.5 وقت خواب بود
3 دوباره شروع کار بود تا 7 شب

7 تا 8 شام میخوردیم
8 تا10 هم بقیه کارای شخصی و ورزش و فیلم(تلویزیونامون فقط شبکه های عربی میگرفت و هیچی هم نمی فهمیدیم ولی بعضی وقتا اینقدر حوصله آدم سر میرفت که میشستیم همونارو میدیدیم!)
11 تا 5 هم دوباره خواب 

ینی زنده میشد آدم


کاش میشد تهران هم اینجوری کار کرد
پاسخ:
حتماً دوران تجرد بوده که اینقدر خوش میگذشته :)
خدایی ایده آله این وضعیت روزگار گذروندن :)
۲۵ مهر ۹۶ ، ۱۰:۲۲ بانوچـ ـه
این روش خیلی خوبه و طبیعی هم هست که آدم خسته بشه و خوابش ببره، دم ظهر خوابیدن ثواب داره که بهش میگن خواب قیلوله... ولی چون مسئولیت داریم تو زندگی نمیشه هر وقت دلمون خواست بخوابیم و هر وقت خواستیم بیدار شیم
پاسخ:
ایده آلش همینه. مشکل اینه که بچه ها با آدم هماهنگ نمیشن :(
وگرنه خدایی همون خواب دم ظهر حتی اگر یه ربع باشه آدم اساسی تا شب شارژه! اما عصر که میخوابی هرقدر هم که میخوابی بیشتر کسل میشی تا سرحال.
۲۵ مهر ۹۶ ، ۱۱:۱۶ مردی بنام شقایق ...
دقیقا سال اول ازدواجم بود
پاسخ:
پس چرا نمیرفتین خونه؟! گفتین میرفتم تو اتاقم!
۲۵ مهر ۹۶ ، ۱۱:۲۲ شرف الدین
من چندباری سعی کردم این کارو بکنم. ساعت 9 صبح دیگه بنزینم تموم میشه و خوابم میبره! :))

البته دیرخوابیدنهای شبش هم بی تاثیر نبود. ولی انصافا آدم توی حالات حال خیلی خوبی داره. مخصوصا اگر جایی باشه که آسمون هم پیدا باشه و تغییرات لحظه به لحظه اش رو بتونی ببینی
پاسخ:
:))
نه دیگه من تا قبل از اذان و همون خواب ظهرگاهی مستحب دووم میارم! :)
بله برای پیاده سازی این برنامه شب حداقل شش ساعت باید بخوابیم.
:)
۲۵ مهر ۹۶ ، ۱۴:۲۲ مردی بنام شقایق ...
به این کلمه دقت نکردیدا!

"عسلویه"

حدود 2 ساعت با هواپیما راه بود تا خونه!!!
پاسخ:
اوه! فکر کردم کلا اونجا مستقر شده بودین!
البته اونجا منظورم خود عسلویه نیست شهرهای اطراف منظورمه.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام.

یکی از دوستان وبلاگ شمارو به من معرفی کرد!
**** **** *** ******* **** * ** ****** ** *** *** ******

خواهر جان لطفا هنگام ثبت نظر، تیکه زیر رو حذف کنید.

****** ** ***** ** **** * *** **** **** ***** ** **** ** ****** *** ****** **** *******

** *** ** ***** ** *** **** ***** ** ******** ***** ******* ** **** **** **** ** ***** ****** ** *** ************** ******* ***** ********* ******* *****

*** *** ** ***** *** ** ***** **** ** **** *** *****

**** ***** *** ******** ***** *** ******* ** *** ** ******* * ***** **** ** ***** *** **** ************** ** ********* ****** *** ***** ******** ** ***** ***** *** ******* ***** ****** ** ***** * **** ****** *****

**** *** ****** ***** ** **** *** ***** * *** **** ***** ******* *** **** ** ***** *** *** *** ** *** **** ** ****** ****** **** ******** **** ** **** ** ******** * **** *** **** ** **** ** *** **** ** ** ******* ***

**** ***** ****** ***** ****** ****** ** **** **** **** ** ****** *** ***** ****** *** ***** ***** ** ******* **** ***** **** ***** ******* ** ******

**** ** **** **** *** ** ***** *** ** ****** **** * *** ****
* **** ** **** ***** ******** **** *** **** ** *** ** ***** ******

**** ** ***** ** *** **** ****** ****** * *** ****** ***** * ***** ** **** **** **** *******

*** ** * *** **** ***** ** ** ***** **** ***** *** ***** ******

*** ** *** ****** **** **** *** ** ** ****** ***** *** ******* ****** **** *****

**** **** ***** ** **** ** ******* **** **** ** *** ****** ****** ***** * **** ***** *** ********* **** *** ** ******* *** ***** * ***** * ***** ****** ****** ***** 

**** *** **** *** ** ** ***** **** **** * **** ****** *****
پاسخ:
سلام. خیلی خیلی خوش اومدین. و دوستتون هم خیلی لطف داشتن به بنده که منو به یاد داشتن.
راستش دو تا نکته هست یکی اینکه من الان هر جوابی که بدم کاملا معلوم میشه کامنت شما چی بوده! چون خودتون خواستید که حذفش کنم اینو عرض کردم.
و دوم اینکه واقعا واقعا و واقعا، حتی ذره ای خودم رو در شرایط منطقی، عقلانی، احساسی و معرفتی ای نمی بینم که بتونم به سوال شما جواب بدم.
و به شما غبطه میخورم که دوراهی زندگیتون این شده. به نظرم میاد خدا در شما چیزی دیده که شما رو بر سر این دوراهی قرار داده.
وقتی خوندم احساس کردم واقعا تو چنین دوراهی ای اگر باشم چه کار میکنم! اما نمیدونم. هیچی نمیدونم! واقعا هیچ چیزی به ذهنم نمیرسه که بگم. کامنتتون برای من بیشتر به یک سیلی شبیه بود.
فکر میکنم بهتره با کسانی صحبت و مشورت کنین که شرایط مشابه دارند یا داشتند.یعنی یکی از این راه ها رو انتخاب کردن و ادامه دادن. ماشالله کم هم نیستند.. به نظرم انتخاب شما انتخاب بین دنیا و آخرته! راستش اصلا نمیدونم آیا آدم میتونه خودش بپره تو دریای منتهی به اقیانوسی که وعده داده شده اما شنا بلد نباشه؟! آیا توکلت علی الله شنا می اموزه یا نه ممکنه که غرق بشه؟ نمیدونم. اما بهتره مسیرتون رو واقعا روشن کنید. و فقط و فقط به خودتون فکر کنید. نه خانواده، نه دوست، نه بقیه. هیچکس. آدمیزاد تو زندگیش تنهاست. بدونید که قراره تنها باشید. بعد تصمیم بگیرید. شاید خانواده تون حامی باشند یا نباشند، اماشمابه اونها فکر نکنید. خودتون تصمیم بگیرید، چون تبعات تصمیمتون فقط به خودتون برمیگرده. و بقیه هم احتمالا با این شرایط آزمایش بشن اما آزمایش هرکسی مخصوص خودشه. خودتون رو برای هر پیشامدی آماده کنید. و تعیین کنید که اگر هر اتفاقی افتاد به فلان دلیل از تصمیمم پشیمون نمیشم. بنویسید. همه ی افکارتون رو بنویسید تا منسجم بشن و بعد تصمیمتون و منطقتون و دلیلتون رو هم بنویسید.
خودم رو در چنین شرایطی تصور کردم و فقط همینو بگم که یه جا  گفتید "دلم روشنه اما دل رو گذاشتم کنار میخوام عقلانی فکر کنم."
راستش عقل و دل من دقیقاً برعکس شما فکر میکنند! یعنی "دلم تاریکه اما عقلم روشنه!" شایدم منظورمون از دل و عقل برعکس باشه!
امیدوارم بهترین راه رو انتخاب کنید.
راستش خیلی دوست دارم بفهمم انتخابتون چیه! براتون دعا میکنم، شما هم برای من دعا کنین. کاش میتونستم کمکی بکنم که یه روزی شاید، یه جایی شاید، ...
هیچی. متاسفم که نتونستم کمکی بکنم. اما خیلی ممنونم که کامنت گذاشتید.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اشکالی نداره در جواب شما سوال من معلوم بشه...فقط نخواستم عین سوالم ثبت بشه...

*** ** ** ****** ** ***** ****** ***** ** ****** ***** ****** *** **** *** ** *********

***** ******* *** ***** **** ***** **** ****** *** *** *** ****** ***** * *** ***** ******** ** **** *** *** ** ****** **** ******* **** **** * ******** *** **** **** *** ****** **** ***** *** **** **** ******* ** *** ** *** **** ****** *** *** *****

*** ** **** ** *** *** **** **** **** ***** * *** ***** **** ******* *** *** **** ***** *** * ******* *** **** * *********** ***** **** **** *** *** ** **** *** ****** **** ******

***** ** **** ***** ** *** **** **** **** **** ***** **** *** **** ** ******** * *** **** ** **** ** **** ******* 

* *** **** * ****** *** ** ** *** **** ** ***** ** *** ****** **** *** ***** ** ****** ******* ***** **** **** 

***** ** ****** ** **** *** ********* **** * **** ****** ** ** ** **** * **********


سخت است خواهر....
پاسخ:
راستش واقعا نمیدونم چی بگم.
بله منظور ما از معنی عقل و دل دقیقا برعکس هم بود. پس منظورمون یکی بوده در اصل.
متاسفانه منم کسی رو نمیشناسم که بخوام بهتون ادرسی بدم که ازش بپرسید. ولی میتونید با مراجعه به سازمانهای مربوطه یا نهادها یا جنبش هایی که با این خانواده ها ارتباط دارند اطلاعات کسب کنید.
واقعا سخته امیدوارم خدا کمکتون کنه.
۲۹ مهر ۹۶ ، ۱۴:۱۱ مامان محمدمهدی
بعد نماز صبح خوابیدنم آرزوست:)
پاسخ:
:)
من نخوابیدنم آرزوست :دی