ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4225.

سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۶، ۰۵:۵۰ ب.ظ

وقتی اسپم مهربان وب من متوجه میشه که من فارسی زبانم!

و در نتیجه دیگه پیامهاش به عنوان هرزنامه ثبت نمیشه،

یه کامنت رسمی به حساب میاد!

:|

اینجا.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۵
لوسی می

نظرات  (۲۱)

۲۵ مهر ۹۶ ، ۲۳:۱۳ آرتمیس ‌‌
آرههههه! سوادشون خیلی رفته بالا! من که برام میاد میزنم گزارش هرزنامه :)
پاسخ:
:))
دنیا دنیای تغییر و رشده دیگه! :)
۲۵ مهر ۹۶ ، ۲۳:۱۹ محبوبه شب
این تغییرات گویا همگانی و چه بسا همه گیر شده باشه چرا که برای منم اومده!!!
پاسخ:
واقعا؟ :|
۲۵ مهر ۹۶ ، ۲۳:۲۸ بـانـوی بـرفـی
وای خدا رو شکر ازشون نجات پیدا کردم خیلی رو اعصابم بودن
چرا رسمی؟
پاسخ:
چطوری نجات پیدا کردی؟ به ما هم بیاموز.
برای اینکه دیگه بیان تشخیص نمیده اینها اسپمن! هی خودم باید بزنم هرزنامه.
برا منم اومده!
عین همینا!
پاسخ:
عه! پس اسپمه مشترکه! :|
۲۶ مهر ۹۶ ، ۰۰:۱۲ خانم لبخند
جمله بندیاشو :))
پاسخ:
:))
اول که اصلا باورم نمیشد اسپم باشن! از همین جمله بندیها فهمیدم بالاخره :))
۲۶ مهر ۹۶ ، ۰۵:۳۴ آقاگل ‌‌
چند وقته اسپما باهوش شدن و از گوگل ترنسلیت هم گویا کمک میگیرن. :)
پاسخ:
والا! جالبه که زبان رو تشخیص دادن. علم پیشرفت میکنه هر روز!
۲۶ مهر ۹۶ ، ۰۵:۴۰ ستاره جان
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههه
ممنون که کلی صبحی در بیمارستان موجبات شادی ما را فراهم کردی 
پاسخ:
هههه هه! من هم ممنون که برای پست گذاری شارژم کردی :)
سلام 
میتونین برای این  مشکل یکمدت تو قسمت کامنت ها قسمت شماره گذاری رو فعال کنید .
اونا چون خودکار میان بخاطر همین اگر شماره وجود داشته باشه نمیتونن بیاین .
ناشناس هم غیر فعال کنین :)
البته که افاقه میکنه ولی اگر به هیچ کدوم از اینا موافق نبودین گزارش بدین بیان خودشون اونا رو سم پاشی میکنن و از بین میبرن :)))

پاسخ:
سلام.
آره میدونم راهش اینه. اما مشکل اینه که باعث زحمت دوستان برای کامنت گذاری میشه.
واقعا گزارش بدم میان سمپاشی می کنن؟ چه خوب :)
آره سم پاشی میکنن :))



+
اینا حتی بسختی فارسی میگن ها متوجه شدین فارسیشون ضعیفه ؟:)))))😀😁😁😁😁😀😀😀😀😀😀

مرسی 
پاسخ:
یعنی به بیان گزارش میدین؟
یا همون گزینه ی گزارش هرزنامه رو میگین؟ اون که بی فایده ست!

+بله دیگه از همون فارسیشون فهمیدم هرزنامه ان!:)
فکر کنم اینو باید از آقاگل پرسید که یه کم بیشتر میدونه :))
یادمه یه زمانی منم این مشکل رو داشتم  و فکر کنم آقاگل یا آقای روزها  بهم گفتند  به بیان بگم ولی آدرسش کجا بود و چکار کردم یادم نیست راستش :|



+
فارسیشون عین اون خارجی هاست که به زور ایرانی صحبت میکنن :دی😁😁
پاسخ:
ممنون از راهنماییت.

+آره دیگه ترنسلیت گوگله احتمالا :)
:)))) 
عه این بنده خدا برا منم کامنت داده بود با این محتوا 

"با تشکر از پدرم که به من اطلاع داد
این صفحه وب، این وبلاگ واقعا شگفت انگیز است."

هرزنامه های من خیلی کم شده ... یعنی اصلا چند وقت هرزنامه ندارم
پاسخ:
آرهههه هرزنامه های منم کم شده!
قبلا روزی صدتا میومد! گوش شیطون کر الان مدتیه هر هفته دو سه تا بیشتر نمیاد البته  چون فارسیه میاد تو نظرات. نمیره تو هرزنامه خودم باید گزارش هرزنامه بدم.
۲۶ مهر ۹۶ ، ۱۲:۴۹ بـانـوی بـرفـی
کد امنیتی رو از تنظیمات ساده>تنظیمات ارسال نظر  فعال کن نمیتونن شماره رو وارد کنن 
پاسخ:
این روش رو میدونم اما باعث زحمت دوستان کامنت گذار میشه که هی باید کد امنیتی وارد کنن.
۲۶ مهر ۹۶ ، ۱۳:۳۰ دُچـــ ــــار
بازم خوبه که دوستان رعایت همو میکنن و کد امنیتی رو فعال نمینمایند :) ممنوم
پاسخ:
:)
فقط به خاطر رفاه حال مخاطبین :)
۲۶ مهر ۹۶ ، ۱۴:۴۲ بـانـوی بـرفـی
نه بابا من که کامنت میزارم یه پنج رقمی میخواهیم بنویسیم
پاسخ:
مرسی گله شما لطفت زیاده! :*
۲۶ مهر ۹۶ ، ۱۷:۰۵ ستاره جان
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** *** **** ****** ** *** ******* ***** *** *** *** ****** 

پاسخ:
نمیفهمم کامنتتو!
۲۶ مهر ۹۶ ، ۱۹:۴۸ ستاره جان
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** **** ** سکته ام دادی دختر 
***** ***** **** **** ******* ** **
پاسخ:
والا ما که آخر نفهمیدیم چی گفتیم و چی شنیدیم! :|
۲۶ مهر ۹۶ ، ۱۹:۵۳ ستاره جان
:| 

پاسخ:
ای بابا!
۲۶ مهر ۹۶ ، ۱۹:۵۴ ستاره جان
اون اولی را که خودم گفتم 
دومی را چرا سانسور کردی!؟ مخصوصا جمله اولشو نمتونم هضم کنم 
:|
پاسخ:
بابا از ترست حذف کردم! باز میومدی یهچیزی میگفتی بهم!
۲۶ مهر ۹۶ ، ۲۱:۴۲ خانم لبخند
من تازه اینا رو تو کامنتام دیدم.
http://uupload.ir/files/pjbi__20171018_214023.jpg

هورا هم گفته :))
پاسخ:
:)))
به جای چه کلمه ای اینو نوشته؟! :|
۲۷ مهر ۹۶ ، ۲۳:۲۲ خانم لبخند
واقعا نمیدونم :|
پاسخ:
من تو ترنسلیت هم زدم انگلیسیشو hora زد! :|
نتیجه میگیریم از گوگل ترنسلیت استفاده نمیکنه! :))
اطلاعات خوبی داریم کسب میکنیما! :))
۲۸ مهر ۹۶ ، ۰۰:۱۶ خانم لبخند
:)))
ینی فارسی بلده:/
پاسخ:
:)) شاید..
نکنه کار یکی از خودمونه! :دی