ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

إذا زُلزِلت الأرضُ زِلزالَها

سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۲۰ ق.ظ

هُوَ الَّذی جَعَلَ لَکُم الأرضَ ذَلُولاً فَامشُوا فی مَناکِبِها وَ کُلوا مِن رِزِقِه وَ إلَیهِ النُّشُور

أأمِنتُم مَن فِی السَّماءِ أن یَخسِفَ بِکُم الأرضَ فَإذا هِی تَمُور.



او کسی است که زمین را برای شما رام کرد تا در آن حرکت کنید و از روزی خدا تناول کنید و رستاخیز به سوی خداست.

آیا از آنکس که در آسمان است ایمن هستید که شما را در زمین فرو برد، و (به ناگاه) زمین به لرزش و اضطراب افتد؟! (15 و 16ملک)



+و انسانی که حتی از یک لحظه بعدِ خودش هم خبر نداره.

اصولاً خُلِقَ الإنسانُ ضعیفاً و این ضعف در طول حیات بارها و بارها به رخ بشر کشیده میشه، اما بشریت نَسُوا حَظًّا مِمَّا ذُکِّرُوا بِهِ، إنَّه کانَ ظَلوماً جَهولاً.

(انسان ضعیف خلق شده است.28 نساء،

بخشی از آنچه که به آنها یادآوری شده بود فراموش کردند. 13مائده،

همانا انسان ظالم و نادان است. 73احزاب)

+خدا به بازماندگان صبر بده، و به همه ی کسانی که دلشون از این واقعه ی تلخ در آشوبه آرامش بده ان شالله.

خدایا ما رو به بلایای کمرشکن و سخت مبتلا نکن، و همه مون رو در آزمایشاتت سربلند کن.

+کمک کنیم. خیلی کمک کنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۳
لوسی می

نظرات  (۶)

▪️مگر هست پاییز از این غمگین تر
▪️مگر هست داغ از این سنگین تر

▪️شیرین ها ماندند زیر آوار و فریاد زدند
▪️مگر هست قصر از این تلخین تر

▪️زیرپای غیرت مردمت لرزید زمین
▪️مگر هست زمین از این خشمگین تر

▪️سیاه پوش است جنگل بلوط کرمانشاه
▪️مگر هست برگ از این رنگین تر

▪️خوشا به حال مِهر که در تقویم خُفت
▪️مگر هست آبان از این رنجین تر

شاعر:
 فرشاد رستمی 

+
خدا به همشون صبر بده 😔😔😭
داغ سختیه 😔😔😭😭
الهی آمین 
پاسخ:
خیلی سخت..
شب بخوابی بگی فردا فلان کار رو انجام میدم،
صبح نشده، زندگیت زیر و رو شده باشه..چیزی فراتر از فاجعه.
خدایی که داغ میده صبر هم میده ان شالله..
۲۳ آبان ۹۶ ، ۱۲:۰۵ بـانـوی بـرفـی
خدا بهشون صبر بده خیلی سخته😔
پاسخ:
خیلی سخت :((
ما یکی دو دقیقه زلزله رو حس کردیم برق بعضی از محله هامون قطع شد ، آب و گازمون دیشب برای خودمون قطع شد 
اذیت شدیم وای به حال اونا که حتی جای خواب ندارند حتی لباس گرم ندارند :((
وای به حال اونا که   داغدار عزیزشون هستند :((
خدایی من این چیزا رو میبینم داغم تازه میشه چه برسه به اونا که عزیزانشون از دست دادند واقعا سخت و تلخه :((
خدا بهشون صبر جمیل بده.الهی آمین.


دآخ سَرپل ذهاب و ثلاث مِ کُشت :((
داغ سر پل ذهاب و ثلاث منو کشت :((
پاسخ:
خیلی وحشتناکه :(
خدا بهشون صبر بده ان شالله.
۲۳ آبان ۹۶ ، ۱۳:۰۷ جنابــــــــ دچار
خداوند به شما هم اجر بدهد بابت این همدردی...
پاسخ:
ممنون.
۲۳ آبان ۹۶ ، ۱۳:۴۸ جنابــــــــ دچار
نه امروز برای همه ی پستای زلزله اینو نوشتم :)
پاسخ:
:)
۲۵ آبان ۹۶ ، ۰۶:۵۵ مامان محمدمهدی
:(((
پاسخ:
:(