ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4253.

سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۴۵ ب.ظ

امروز در شرایطی که داشتم در حسرت زندگی خانوادگی شاد میسوختم،

مستر اومد و یه بازی طراحی کرد و چهارنفری بازی کردیم.

دفعه ی اول که من بازی نکردم پسرک برنده شد،

و دفعه ی دوم و سوم من بردم :)

مستر میگفت با تو بازی کردن حال نمیده! همه رو می بری!

و به همین استدلال 20 امتیاز منفی بهم داد.

اما بازم برنده شدم :))

راستش من حواسم نبود که دارم هی برنده میشم :))

کل کل من و مستر و غیض مستر از بردن من واقعا دیدنی بود.

فکر میکنم بیشتر از بچه ها به خودم و خودش خوش گذشت :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۳
لوسی می