ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4256.

شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶، ۰۷:۵۳ ب.ظ

اللَّهُمَّ إِنَّا نَشْکُو إِلَیْکَ فَقْدَ نَبِیِّنَا

وَ غَیْبَةَ وَلِیِّنَا

وَ شِدَّةَ الزَّمَانِ عَلَیْنَا

وَ وُقُوعَ الْفِتَنِ بِنَا

وَ تَظَاهُرَ الْأَعْدَاءِ عَلَیْنَا

وَ کَثْرَةَ عَدُوِّنَا

وَ قِلَّةَ عَدَدِنا


+پروردگارا ما به تو شکایت مى کنیم از فقدان پیامبرمان
و غیبت اماممان،
و سختى زمانه علیه وجودمان،
و فرودآمدن فتنه ها بر سرمان
و پشت به پشت هم دادن دشمنان علیه ما،
و بسیاری دشمنانمان،
و کمى نفراتمان.

+ و اگر به جای اشک خون گریه کنیم کم است...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۷
لوسی می

نظرات  (۵)

۲۷ آبان ۹۶ ، ۲۰:۱۵ اقای متحیر
این متن کدام دعاست؟
 
اگر پی نوشت بیشتر میشد بهتر بود فکر کنم...
پاسخ:
دعایی که در زمان غیبت باید خوانده شود.
این همون دعایی هست که اولش میگه اللهم عرفنی نفسک، فانک ان لم تعرفنی نفسک لم اعرف رسولک و الی آخر.
بعضی ها خواندن این دعا رو واجب دونستند.
۲۷ آبان ۹۶ ، ۲۱:۰۸ مامان محمدمهدی
:((
پاسخ:
هعی.
۲۷ آبان ۹۶ ، ۲۲:۳۳ مردی بنام شقایق ...
سلام
فیلم محمد رسول الله رو که رفتیم دیدیم ناخودآگاه تو راه برگشت این دعا اومد به زبونم
پاسخ:
سلام.
من اون فیلمو ندیدم اصلا. :(
اتفاقا دیشب داشت همون فیلم آمریکایی مصریِ محمد رسول الله رو نشون میداد و مستر شاکی بود که چرا فیلم جدید ایرانیه رو پخش نمی کنند! :|
این دعا رو خیلی دوست دارم و حتی توصیه شده بعد از نماز صبح خوانده شود(به همراه دعای عهد)

درسته که پیامبری نداریم و امام حی مونم از نظرها پنهانن ولی ولیِّ فقیه داریم. /ما پیرو ولایتیم.. تا زنده ایم رزمنده ایم/

+التماس دعا دارم. : )
پاسخ:
بله الحمدلله.
نعمت بزرگی است نعمت ولایت.

+محتاج دعام عزیزم.
۱۸ آذر ۹۶ ، ۱۱:۲۸ جنابــــــــ دچار
...
پاسخ:
:((