ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4258.

يكشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۳۳ ب.ظ

هدیه ی تولدم زیارت حرم،

و شرکت در مراسم سخنرانی حاج آقای پناهیان بود!

:)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۸
لوسی می

نظرات  (۶)

۲۸ آبان ۹۶ ، ۲۲:۳۹ اقای متحیر
چه هدیه معنوی یی! ادم خجالت میکشه!
پاسخ:
خب من به خودم گرفتم!
اگر تولدم هم نبود برنامه همین بود! :دی
خیلی هم عالی ☺
پاسخ:
:)
چه هدیه خوبی:)
ممنون مارو هم شریک کردی
تولدت مبارک دوست خوبم:*
پاسخ:
:)
قربونت گله.
اتفاقا همین امروز فکرمیکردم کجاست این دلا که نه تو وب  ما هست نه تو وب خودش :)
خوب شد اومدی. چطورایی؟ خوبی؟
۲۹ آبان ۹۶ ، ۱۸:۰۷ مامان محمدمهدی
تبریک

پاسخ:
مرسی مرسی :)
عزییییزم
خوبم شکرخدا لوسی مهربونم.
بلاگ گردی کمتر میکنم یه مدته.
ولی دوستامو چندروز یه بارم شده میخونم. به خصوص اینجا:)
پاسخ:
قربونت.
کار خوبی می کنی.
و خیلی هم به من لطف داری ممنونم عزیزممممم.
موفق باشی :)
وای از دست این هدیه‌های اینجوری!
چرا انقدر خوبن آخه؟
:)
پاسخ:
:)
خدا زیادشون کنه.